http://orangepower.pl/

[S] KTM 990 ADV R
http://orangepower.pl/viewtopic.php?f=13&t=3183
Strona 1 z 1

Autor:  Yao [ 07 października 2020, 21:48 ]
Tytuł:  [S] KTM 990 ADV R

Cześć,

Nadszedł czas wyboru... więc padło na sprzedaż kata.
Mam go trzy sezony, od 26kkm do dzisiaj, czyli ok 44kkm.
Olej wymieniany co ok 6kkm u mnie,
w sierpniu '18 zrobiony przedni zawias w VIctorY Suspension - olej, panewki, uszczelniacze, zestaw naprawczy WP.
Przy 30k regulacja zaworów, naciąganie szprych.
przy 33k zmiana świec na irydowe, wymiana wszystkich płynów, zestaw naprawczy pompki sprzęgła (ten przy klamce)
38k - wymiana pompy wody - po wyjęciu starej okazało się, że jednak nadgorliwość :D wymiana napędu na złotego DIDa
44k. Nowe łożyska przód tył, nowa dętka i opona z tyłu MItas e09. nowe klocki tył.

Do wymiany:
Olej (dorzucam, bo już kupiłem)
Przedni kapeć bo się motoz już wyząbkował.

Dorzucam:
klocki przód
wysprzęglik Oberona - kupiłem, ale ori jeszcze nie chce zdechnąć :twisted:

Na kacie jest kilka akcesoriów:
wieża na navi
grzane manety
handbary akcesoryjne, białe /pomysł poprzedniego włąściciela, fajnie wygląda, ale trzeba myć :D /
osłona tylnego hamulca
gmole Heed
kplt kufrów KaTeeMa plus stelaż
wycięty SAS
Wydechy Leo
płyta ameliniowa SW Motech pod silnik (ori dorzucam)
Ksenon
Obszyta kanapa, mega wygodna

Przez 3 sezony jedyna awaria to była pompka sprzęgła, nie licząc gwoździa w oponie ;)

Cena 35.000zł

Do obejrzenia we Wrocławiu (kasa na stół przed jazdą testową).

Obrazek

Autor:  Yao [ 11 maja 2023, 11:09 ]
Tytuł:  Re: [S] KTM 990 ADV R

Update, znowu mam inny pomysł więc mogę sprzedać kata, znowu nie wystawiam go na serwisach ogłoszeniowych :D
Co się zmieniło:
Przebieg nakręcił się do 52kkm
Oberon się zamontował.
Wymieniłem wałek zdawczy przy 50kkm bo poprzedni zjadł swoje zęby... :| Więc przy okazji był przegląd całego silnika - nic nie było do wymiany.

Aktualnie nowy napęd - 0km i moto w trakcie serwisu zawieszenia (przód + tył)

Wystawiam FV marża :) ew moge doliczyc 23% jak ktoś by chciał.

Autor:  Conorian [ 11 maja 2023, 13:19 ]
Tytuł:  Re: [S] KTM 990 ADV R

A jakieś zdjęcia będą? :)

Autor:  lukasz_vip [ 12 maja 2023, 06:59 ]
Tytuł:  Re: [S] KTM 990 ADV R

Yao pisze:
Wymieniłem wałek zdawczy przy 50kkm bo poprzedni zjadł swoje zęby... :|


Powiesz coś więcej na temat przyczyny? Jeździłeś na zębatkach JT?
U mnie przy 65tys. km wąłek był jak nowy i założyłem zębatkę JT. Po kolejnych 10tys. km szmata się na wałku odcisnęła i zrobiła już widoczny ślad. Kolejne były już tylko zebatki SUNSTAR i OE i nie widziałem aby się powiększało.

Autor:  Yao [ 12 maja 2023, 22:53 ]
Tytuł:  Re: [S] KTM 990 ADV R

Jak wróci z serwisu zawiechy to go obfoce, o ile nie zostawię go na trade-in w salonie za 1290 :D

Przyczyny uszkodzenia walka nie szukałem, zębatki możliwe ze były sunstary. Ale na pewno pęknięta była blaszka zabezpieczająca. A jej wygląd przypominał już losową, zardzewiała cześć z WSKi. Być może jak pękła to pojawił siw luz na zebatce. Dla mnie to nauczka żeby przypilnować tej pierdoly za 5zl przy każdej następnej wymianie napędu w motocyklach.

Autor:  Yao [ 12 maja 2023, 23:00 ]
Tytuł:  Re: [S] KTM 990 ADV R

W ogóle ten wałek to jakiś temat tabu chyba. Jak szukałem info o tym to była cisza. Teraz widzę jest kat na olx wystawiony i ktoś zmienił piec właśnie po uwaleniu walka. W ASO (Wrocław) się zdziwili na taką awarie i nie spotkali siw z tym jeszcze w LC8. Natomiast na zagranicznych forach temat już bardziej znany :) prawdopodobnie zębatki są twardsze od wałka…

Autor:  marcinjunak [ 13 maja 2023, 15:13 ]
Tytuł:  Re: [S] KTM 990 ADV R

Jak dbasz tak masz,
w samochodzie też odpadnie koło jak się śruby poluzują i urwą albo oponę h..j strzeli jak się jeździ na małym ciśnieniu. Proste jak budowa cepa.
Wałek jest twardszy od zębatki ale jeśli ta łapie luz bo np nakrętka nie dociska jej wystarczająco to wybija się wałek, nie ma innej przyczyny. Do tego jak ktoś jeździ 60 na 6tym biegu bo chce być eco to jeszcze bardziej pogarsza sprawę. Np dwumasy w autach padają z powodu dużych przeciążeń, a każdy wie że takie występują jeśli jeździ się na niskich obrotach i wysokich biegach.
W każdym manualu od moto czy auta jest napisane co należy sprawdzić przed każdą jazdą, a to że nikt tego nie robi to już inna sprawa.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/