Dzisiaj jest 28 listopada 2021, 14:51


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S] KTM 990 ABS 2008
Nieprzeczytany postZamieszczono: 10 października 2021, 20:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 września 2018, 20:52
Posty: 61
Hej, sprzedam swojego KTMa 990;

Obrazek

Ogólnie fajnie zmodyfikowany, dbany (ale nie picowany) sprzęt. Można wszytko sprawdzać, testować, pytać, nawet jak ktoś chce to możemy do diagnosty jechać :lol: , (chociaż sami wiecie co taki diagnosta umie sprawdzić). KTM nie ma żadnych znanych mi usterek, a zainteresowanemu chętnie opowiem co, kiedy i jak było robione.

poniżej opis przygotowany na aukcje, zdjęcia dzika i jego historię można obejrzeć tu;
https://drive.google.com/drive/folders/165FIMUSHHArj94sqGb5v80jmcQjwRZou?usp=sharing

P.S. Wiem, że na tym forum niektóre z poniższych informacji są oczywiste, i w zasadzie mogłoby ich nie być, ale wolałem napisać więcej żeby sprawa była jasna.

Doposażony w zasadzie we wszystko czego można oczekiwać od motocykla Adventure.
Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony.
Początkowo miał być używany turystyczne dwuosobowo, stąd wyposażenie i udogodnienia do jazdy długodystansowej. Później został zmodyfikowany do enduro i odpowiednio wyposażony.
Silnikowo wszystko ogarnięte, profilaktycznie wymienione wszystkie znane słabe punkty tego silnika, jak wałek pompy wody, czujnik ciśnienia oleju, uszczelnienia.
Zawieszenie również w pełni serwisowane wszystkie regulacje działają.
Zmiana felg na Excel umożliwia założenie opon bardziej terenowych np. 140/80R18 która na feldze 2.5 układa się prawidłowo. (nie w kwadrat, jak w przypadku standardowego Behra). Przy modyfikacjach zachowane zostały wszystkie oryginalne części, więc można przywrócić stan oryginalny.
Bardzo wygodny i “charakterny” motocykl, niezwykle uniwersalny, można bardzo wygodnie podróżować po drogach jak i mniej wygodnie, ale bardziej widowiskowo poza drogami.
Okazał się również całkowicie niezawodny; przez 20kkm miał tylko dwie awarie;
- pierwsza w dniu zakupu, rozpadł się oryginalny wysprzęglik
- druga rozleciał się przekaźnik rozrusznika,

Cena jaka mnie interesuje to 27 000 zł za wszystko, za wyjątkiem uchwytu i nawigacji Garmina. Jeżeli kupujący będzie nią zainteresowany to będziemy negocjować.


Wyposażenie;

- wydechy Akrapović z dbKiller’ em
- wysprzęglik SiguTech
- kufer centralny Hepco&Becker z płyta pod kufer
- kufry boczne Hepco&Becker Gobi
- stelaże do kufrów bocznych
- nawigacja Garmin Zumo 590 (nie wliczony w cenę motocykla)
- uchwyt nawigacji Touratech (nie wliczony w cenę motocykla)
- akcesoryjne siedzenie SeatConcept (standardowe też jest, ma przedarcie zaklejone taśmą)
- gmole tylne Held
- gmole przednie SW-motech
- felgi Excel Takasago
- grzane manetki Daytona
- dodatkowy wentylator chłodnicy z pełnym sterowaniem
- amortyzator skrętu
- woltomierz z termometrem
- aluminiowa płyta silnika
- wysoka szyba KTM z deflektorem GIVI
- zabezpieczenie pompy hamulcowej tylnej
- relokator stopki bocznej 21’Brothers
- odpowietrzniki lag
- podniesienie kierownicy
- poszerzenie stopki
- składane lusterka
- ręczne sterowanie światłami (można wyłączyć)
- krótkie mocowanie tablicy


Serwis;

53 000 km -
Sprowadzony w 2018/09 z Anglii,
- pierwszy serwis olejowy, filtry
- zmiana z Motula 7100 na Motorex.
- wymiana reflektora na wersję europejską
- wymiana wysprzęglika na SiguTECH
- wymiana zestawu napędowego DID

60 000 km, -
Duży serwis i profilaktyczne wymiany;
- oleje i wszystkie filtry,
- regulacja luzów zaworowych,
- wymiana wałka pompy wody i płukanie układu chłodzenia,
- wymiana czujnika oleju,
- wymiana świec zapłonowych
- konserwacja instalacji elektrycznej,
- wymiana łożysk kół tył i przód,
- wymiana łożysk główki ramy,
- wymiana filtra paliwa i wymiana silnika pompy paliwa.
- wymiana uszczelnień pompy sprzęgła i oleju hydraulicznego
- wymiana wałka - popychacza sprzęgła

67 000 km,-
Serwis zawieszenia i hamulców;
- serwis olejowy,
- amortyzator tylny przeszedł pełny serwis w Sanchez Susspension.
- serwis lag; wymiana panewek, uszczelniaczy (SKF), uszczelnień wewnętrznych i pełne czyszczenie. Zalane olejem WP SAE4.
- wymiana przednich tarcz hamulcowych EBC,
- wymiana tylnej tarczy hamulcowej EBC,
- wymiana klocków hamulcowych przód - tył,
- serwis zacisków hamulcowych - wymiana pierścieni uszczelniających i wszystkich elementów gumowych
- wymiana płynu hamulcowego
- zmiana felg na Excel Takasago, przód 1.85, tył 2.50
- wymiana opon na Mistas RockRider

70 000km,-
- serwis olejowy,
- wymiana pompy hamulcowej tylnej (i płynu)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net