Dzisiaj jest 05 maja 2024, 16:14


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 lutego 2012, 22:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 grudnia 2011, 21:57
Posty: 144
Dziś mnie natachało, zacząłem pisań sobie jak powinien wyglądać mój idealny motocykl, jeden do wszystkiego. z czego jestem w stanie zrezygnować, a co jest dla mnie koniecznością.

i co wyszło.

wyszło że chciałbym motocykl

- Pomarańczowy :D
- z singlem lub Twinem
- bezawaryjny
- waga do 150 kg
- zasięg powyżej 300 km
- wygodny na trasę przy predkościach 120-150 km/h
- ze świetnym zwieszeniem

z czego jestem gotów zrezygnować?
- z super mocy
- z super wagi
- nie musi być mega tani.
- nie musi być piękny
- nie musi być popularny

macie takie myśli..? co jest dla was ważne?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 lutego 2012, 22:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 grudnia 2011, 14:05
Posty: 248
mam podobne kryteria, i wychodzi:
- LC4 640 Adv z poduchą Airhawk
- lub 690E/R z dodatkowymi zbiornikami ... i poduchą :-)

dzisiaj z powyższych dwóch pewnie bym wybierał na jazdę solo
tylko, że ja raz w roku robię trasy z żoną...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 lutego 2012, 22:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
mnie w 640 czy 690 najbardziej przeszkadza brak komfortu, i chyba nie jest to tylko kwestia siedzenia, wibracje, agresywna praca silnika, bardzo wąski w tali, niewygodny na szosie. tak sobie myślę że fajny byłoby z punktu widzenia podróżnika ąby KTM wypuścił podobną 690, jak robił 400 military, niech ta Lc4 będzie miała 50 KM zamiast 70 prawie, niech będzie długowieczna i niewibrująca, łagodna do tego bak dobra zawiecha i super siedzenie. no ale żeby wagi nie dowalili jak w zielonce :D maks 150 - 160 KG. byłby idealny dla podróżników

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 04 lutego 2012, 03:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Jak będzie łagodna, to chłopaki z BMW będą ją chcieć , więc lepiej niech drży gaśnie i prycha , jak jedzie przez krawężnik, niech podskakuje , niech dużo pali i brudzi ręce , a jak ją trzeba wciągnąć na centralny niech wymaga siły , ale 145 kg ... lc4 :?:

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 04 lutego 2012, 08:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 grudnia 2011, 12:28
Posty: 227
ex1 pisze:
mnie w 640 czy 690 najbardziej przeszkadza brak komfortu, i chyba nie jest to tylko kwestia siedzenia, wibracje, agresywna praca silnika, bardzo wąski w tali, niewygodny na szosie. tak sobie myślę że fajny byłoby z punktu widzenia podróżnika ąby KTM wypuścił podobną 690, jak robił 400 military, niech ta Lc4 będzie miała 50 KM zamiast 70 prawie, niech będzie długowieczna i niewibrująca, łagodna do tego bak dobra zawiecha i super siedzenie. no ale żeby wagi nie dowalili jak w zielonce :D maks 150 - 160 KG. byłby idealny dla podróżników


Zielony jest cięższy od cywilnej wersji LC4 (zakładając to samo wyposażenie) o jakieś 2-4 kg (wzmocniona rama i koła). Większym problemem może być ograniczona moc.
Szkoda, że ostatecznie nie wypuszczono wersji 640 do której już nawet wyprodukowano instrukcje obsługi.

_________________
KTM 690


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 04 lutego 2012, 15:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
Louis a może to jest kwestia tylko zmiany silnika..? u ciebie?

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 04 lutego 2012, 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 grudnia 2011, 12:28
Posty: 227
I tak i nie. Silnik można zmienić na 640 (chociaż niektorzy twierdzą że rama nie pasuje do 640 inni wprot przeciwnie jak to w necie) lub 620 albo 400-tkę cywilną (+8KM). Jednak zyskując moc traci się tę modyfikację jednostki dzięki której jest mniej wysilona i prawdopodobnie bardziej odporna na awarię i ma lepszy dół (w stosunku do cywilnej 400-tki).

_________________
KTM 690


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 04 lutego 2012, 16:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
ja bym wsadził 640, koszta nie są wielkie, a jak nie ma wielkiej rzeźby, to można zrobić fajnego mociaka

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 04 lutego 2012, 21:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2011, 13:45
Posty: 87
Koszty:
- cylinder
- tłok
- głowica
- korba

A więc nie mało - taniej kupić silnik od 640 (stan nieznany oczywiście) i przełożyć.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 04 lutego 2012, 21:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 grudnia 2011, 12:28
Posty: 227
Tu jest jednostka teoretycznie w bardzo dobrym stanie:
http://allegro.pl/silnik-ktm-lc4-640-super-stan-625-sxc-gorzow-i2087534765.html

_________________
KTM 690


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net