Autor |
Wiadomość |
zabol
|
Tytuł: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 03 lutego 2012, 22:14 |
|
Rejestracja: 05 grudnia 2011, 21:57 Posty: 144
|
Dziś mnie natachało, zacząłem pisań sobie jak powinien wyglądać mój idealny motocykl, jeden do wszystkiego. z czego jestem w stanie zrezygnować, a co jest dla mnie koniecznością. i co wyszło. wyszło że chciałbym motocykl - Pomarańczowy - z singlem lub Twinem - bezawaryjny - waga do 150 kg - zasięg powyżej 300 km - wygodny na trasę przy predkościach 120-150 km/h - ze świetnym zwieszeniem z czego jestem gotów zrezygnować? - z super mocy - z super wagi - nie musi być mega tani. - nie musi być piękny - nie musi być popularny macie takie myśli..? co jest dla was ważne?
|
|
Na górę |
|
|
irokez
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 03 lutego 2012, 22:31 |
|
Rejestracja: 10 grudnia 2011, 14:05 Posty: 248
|
mam podobne kryteria, i wychodzi: - LC4 640 Adv z poduchą Airhawk - lub 690E/R z dodatkowymi zbiornikami ... i poduchą dzisiaj z powyższych dwóch pewnie bym wybierał na jazdę solo tylko, że ja raz w roku robię trasy z żoną...
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 03 lutego 2012, 22:43 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
mnie w 640 czy 690 najbardziej przeszkadza brak komfortu, i chyba nie jest to tylko kwestia siedzenia, wibracje, agresywna praca silnika, bardzo wąski w tali, niewygodny na szosie. tak sobie myślę że fajny byłoby z punktu widzenia podróżnika ąby KTM wypuścił podobną 690, jak robił 400 military, niech ta Lc4 będzie miała 50 KM zamiast 70 prawie, niech będzie długowieczna i niewibrująca, łagodna do tego bak dobra zawiecha i super siedzenie. no ale żeby wagi nie dowalili jak w zielonce maks 150 - 160 KG. byłby idealny dla podróżników
|
|
Na górę |
|
|
Piothrus
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 04 lutego 2012, 03:23 |
|
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54 Posty: 1317 Lokalizacja: WARSZAWA
|
Jak będzie łagodna, to chłopaki z BMW będą ją chcieć , więc lepiej niech drży gaśnie i prycha , jak jedzie przez krawężnik, niech podskakuje , niech dużo pali i brudzi ręce , a jak ją trzeba wciągnąć na centralny niech wymaga siły , ale 145 kg ... lc4
|
|
Na górę |
|
|
Louis
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 04 lutego 2012, 08:40 |
|
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 12:28 Posty: 227
|
ex1 pisze: mnie w 640 czy 690 najbardziej przeszkadza brak komfortu, i chyba nie jest to tylko kwestia siedzenia, wibracje, agresywna praca silnika, bardzo wąski w tali, niewygodny na szosie. tak sobie myślę że fajny byłoby z punktu widzenia podróżnika ąby KTM wypuścił podobną 690, jak robił 400 military, niech ta Lc4 będzie miała 50 KM zamiast 70 prawie, niech będzie długowieczna i niewibrująca, łagodna do tego bak dobra zawiecha i super siedzenie. no ale żeby wagi nie dowalili jak w zielonce maks 150 - 160 KG. byłby idealny dla podróżników Zielony jest cięższy od cywilnej wersji LC4 (zakładając to samo wyposażenie) o jakieś 2-4 kg (wzmocniona rama i koła). Większym problemem może być ograniczona moc. Szkoda, że ostatecznie nie wypuszczono wersji 640 do której już nawet wyprodukowano instrukcje obsługi.
_________________ KTM 690
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 04 lutego 2012, 15:50 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
Louis a może to jest kwestia tylko zmiany silnika..? u ciebie?
|
|
Na górę |
|
|
Louis
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 04 lutego 2012, 16:05 |
|
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 12:28 Posty: 227
|
I tak i nie. Silnik można zmienić na 640 (chociaż niektorzy twierdzą że rama nie pasuje do 640 inni wprot przeciwnie jak to w necie) lub 620 albo 400-tkę cywilną (+8KM). Jednak zyskując moc traci się tę modyfikację jednostki dzięki której jest mniej wysilona i prawdopodobnie bardziej odporna na awarię i ma lepszy dół (w stosunku do cywilnej 400-tki).
_________________ KTM 690
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 04 lutego 2012, 16:13 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
ja bym wsadził 640, koszta nie są wielkie, a jak nie ma wielkiej rzeźby, to można zrobić fajnego mociaka
|
|
Na górę |
|
|
alik
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 04 lutego 2012, 21:28 |
|
Rejestracja: 14 grudnia 2011, 13:45 Posty: 87
|
Koszty: - cylinder - tłok - głowica - korba
A więc nie mało - taniej kupić silnik od 640 (stan nieznany oczywiście) i przełożyć.
|
|
Na górę |
|
|
Louis
|
Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY? Zamieszczono: 04 lutego 2012, 21:41 |
|
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 12:28 Posty: 227
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|