Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 19:54


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 12:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
wiesz co mój w tej chwili waży już ok 178 KG, czy by się dało zejść sciągając w sumie prawie 1/3 pojemości motocykla do wagi 150 kilka kilo? myslę że tak no i z tą grubością silnika nie jest tak źle, SE ma w szerokości ze 30 cm nie więcej, chłodnica przy mniejszej pojemności też mogła by być mniejsza,

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 12:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Muszę się szybko przejechać lc4 ... :shock: ja tych wibracji zwyczajnie nie pamiętam ... i szedł sobie całkiem całkiem , teraz na tych " SAMBOR ADVENTURE TOURS " na których byłem i tak nie ładowaliśmy szybko , i DRZ wytrzymywał tempo i 690 i 640 , a Suzi 650 też , za to w terenie ....ile tam było miejsc w które żadna V-ka nigdy nie dotrze :o

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 13:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
oj tam oj tam, pamiętaj że są już takie V-ki które dotrą :D (RSV) ja tam wierze w moc V-ki :D

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 14:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
EX no ale jaka jest korzyść z drugiego cylindra ? teraz to już bez znaczenia , może 20 lat temu gdy nie zoptymalizowano jeszcze przebiegu pewnych procesów , ale teraz ...
Mam , albo miałem już te wszystkie cudne motocykle , czytałem te wszystkie teorie o oddawaniu mocy .
Pewne jest jedno , jeżeli występuje teraz różnica to między 2 a 4 t , jadąc 990 męczę się w terenie jadąc nim w trasie mam dylemat , jak bawię się tak jak lubię TKC wytrzymuje 4 tys , a i na winklach muszę myśleć , zaraz sprawdzę 908 RR , ale chyba wiem co będzie :lol:
Więc moc jest tu przeszkodą , waga jest celem , Twój " rogal " ma sens tylko wtedy gdy odchudzimy motocykl , naporu wiatru się nie boję latałem X-11 często po 250/h a tam owiewki jakby nie było :lol:
No nie mów że nie męczysz się na kacie , widziałem filmik , no każdy podjazd to walka , a singlem śmigasz aż miło , " Lepi " na 690 w Marokko nam nie ustępował , tylko na długich prostych szutrach odchodziliśmy go wyraznie :lol: , ale tam nikt z 990 nie konkuruje , gdy jednak przychodziło do ostrzejszych fragmentów było pewne że on ma tam łatwiej .
Sprzedał bym 990, gdyby nie to że latam czasem z żoną, kuframi i dużą rolką , wtedy i tak lipton z dziczenia ... i do tego jest motocykl z silnikiem V , do jazdy w dwie osoby , a jak się chce samemu latać ambitnie , to raczej V-ka przeszkadza ... i dla tego ciągle myślę osinglu 600 -cie tylko której ;)
Wtedy Twój rogal ... jeżeli coś się nie mieści nie zabieram , tak przygotowanym singlem czasem z większym zbiornikiem z przodu ( max 18l ) jadę , jak potrzebuję na jakiś etap więcej paliwa to przyczepiam kanisterek 5l lub dwa ( jak DOKTOREK radzi ) , potem je utylizuję :P
Waga motocykla nie przekracza 165 kg z paliwem , jeżeli motocykl ma olej co 10 tysi , wszystko jest ok , mogę nim jechać wszędzie ... ale też i wjechać wszędzie , marzy mi się takim motocyklem przepycić okolice Tarcu , czyli mieć taki motocykl który dam radę wciągnąć wszędzie , jadąc tylko we dwójkę dać sobie radę w każdej opresji , V-ka nie ma szans .
Dlatego wciąż na forum lansuję teorie o singlu ;) tylko nie koniecznie adv. bo po co tyle wachy ? a niestety to trzeba wozić , te zbiorniki i owiewki , lampy nie są lekkie, stelaże pod licznik i cały ten kokpit ... wystarczy jeden gps na zbiorniku tak by go nie urwać i zębów nie wybić tyle .
Mam świadomość tylko jednej rzeczy przez ponad dwadzieścia lat byłem w tylu miejscach i widziałem tyle, że mam już pojęcie co gdzie ma szansę się wydostać , wiem jaki wpływ mają warunki , nie raz miejsca łatwe po deszczu były nie osiągalne , kilka razy miałem szansę spać w lesie , w warunkach słabo rokujących , wiem co to skrajne zmęczenie , widziałem jak przyjaciele, rzucają się z wściekłością na siebie , ze zmęczenia i ze strachu , wiem jakim wtedy przeciwnikiem jest motocykl , ile wtedy waży drugi cylinder :o
Prawdziwa wyprawa to docieranie w takie miejsca , czasem za cenę bycia w takim stanie ( nie da się tego zawsze przewidzieć ) i dlatego trzeba sobie pomóc i wtedy mieć jak najłatwiej .
Ale się rozpisałem ...

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 15:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
nooo. rozpisałeś się... :)

Wiesz co ja wiem że dla wielu idea dużego motocykla enduro, nie ma sensu, jednak moim zdaniem wszytko jest kwestią z kim i jak podróżujesz. Oczywiście że mam problemy, kiedy lecę za lekkimi sprzętami, oczywiście że nie ma sensu za nimi czy przed nimi latać na lc8, ale już w grupie podobych, czyli maszyn ok 200 kg. robi się wspaniale, jestem bezproblemowo tam gdzie inni nie dają rady. żwirownie, poligony, lasy, górki, plaże i "drogi" wszelkiej maści. do tego czasem polatam po mieście z K1200R, i zawsze widzę jego zdziwoną minę, kiedy nie może mi zwiać. Jest jeszcze jeden ważny aspekt, ja szeroko dupny chyba jestem, może w tym jest problem :D i jeszcze nie jeździłem na żadnym singlu po 2000 roku który byłby dla mnie wygodny. Wibrują trzęsą, podskakują, hałasują i pierdzą. nawet 690 tką robienie pasa czołgowego na drawsku, w porównaniu do mojego to jest mordęga

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 16:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
I tu dochodzimy do sedna , o tym też kiedyś pisałem , równe sprzęty w grupie... i określenie celu :lol: jeżeli jednak cel określimy jako motocykl najbardziej wszechstronny i taki którym jeden człowiek dojedzie najdalej , przy założeniu że ruszy z domu nie na przyczepie i bez samochodu serwisowego ( Borman , Jedai ;) ) najdalej ma szansę dotrzeć singlem , i tu mamy wybór pomiedzy TTR , XR , DR , LC4 , tylko jeden z tych motocykli ewoluował KTM w 690 , jeden ma zbiornik w tyle ramy 12l 690 ... zawias ma tylko Honda i KTM Honda ma rozrusznik od którego roku ? to też jest jeden z argumentów przeciw V-ce , brak możliwości zapalenia bez prądu ... raz w Jeziorkach Duszatyńskich utopił gość DRZ -ta, było blisko :roll:
Piszesz o Drawsku , ja trzy razy miałem pustynię pod kołami , wolałbym singlem ;) czułem jak grzęznie w piachu 990 jak można by lecieć i najw . jak by było bezpiecznie w razie lotu przez kierę ...a te 2500 km dojazdu i powrotu by przeżył bez problemu .

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 17:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3365
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
motocykl by przeżył ale czy kierowca też :) żartuję oczywiście

mi przy takich dyskusjach zawsze przypominają się słowa Irokeza :)

maszyna gwizda tylko kierowca pi..da :)
co nie zmienia faktu że nie widzę alternatywy dla odchudzonej lc8 se :)

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 17:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 grudnia 2011, 21:34
Posty: 122
ale chyba właśnie ten wątek jest po to aby sobie podywagować...
według mnie motocykle idealne to takie doposażone i przygotowane pod siebie i pod teren w jaki jedziemy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 19:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
O mądrze napisane , pora na refleksję czego nie lubię najbardziej ...
Najbardziej nie lubię, zawracać gdy mam paliwo , a wiem że to koniec, bo motocykl którym tu dotarłem i ja razem nie damy już rady dalej i wiem że dużo w tym mojej winy , bo jest motocykl, który też by tu dotarł , a mógłbym na nim pojechać dalej . To kwintesencja tematu . Oczywiście zawsze kiedyś jest koniec , ale niech to ja będę przyczyną :|
Mam więc definicję motocykla idealnego .
To motocykl, który dowiezie nas do kresu naszych możliwości , sam nie będąc przeszkodą , a nawet pomoże pojechać jeszcze dalej .
A teraz bez żartów , to moja myśl i nie chciał bym zobaczyć jej jako slogan BMW lub innego pierdzikółka ...

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Motocykl IDEALNY?
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 lutego 2012, 21:13 

Rejestracja: 20 stycznia 2012, 14:17
Posty: 154
Witka

Człek pyskiem klapnie a słowo ptakiem w świat poleci. Piknie to ująłeś Piothrus, na bank jakiś "wyjadacz" sig sobie z onego wystruga :lol:
Znaczy refleksję polubić też można, osobliwie ku wieczorowi jak pisał Haszek ;)
Kapuję, że nie ma obiektywnie idealnego motocykla ?

Pozdr
rr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net