Dzisiaj jest 28 lutego 2021, 19:22


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia
Nieprzeczytany postZamieszczono: 23 stycznia 2021, 19:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 2811
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Wiecie, to że ktoś odłączył sinik od jałowych obrotów to nic nie szkodzi, po prostu jest to możliwe i problem z gaśnięciem rozwiązany, potem i tak tylko linka steruje ale jak tps jest walnięty to mogą pojawiać się błędy w sterowaniu składem i zapłonem.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia
Nieprzeczytany postZamieszczono: 28 stycznia 2021, 20:18 

Rejestracja: 24 grudnia 2020, 05:36
Posty: 6
Lokalizacja: Tuż obok Koszalina
No jedyny problem jaki teraz widzę, to jak jest bardzo zimno (około 0, -2) to po odpaleniu muszę trzymać chwilę na obrotach. Jak się chwilę zagrzeje to już trzyma obroty. Ale i tak będę się rozglądał za przepustnicami. Chcę żeby wszystko hulało a nie KULAŁO :)

_________________
Nowy kierunek -->>> . . : : KTM 990 ADV '06 : : . .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia
Nieprzeczytany postZamieszczono: 19 lutego 2021, 10:07 

Rejestracja: 31 maja 2019, 21:11
Posty: 4
Jakbym miał zgadywać, to ktoś miał problem z obrotami jałowymi, i zamiast zdiagnozować i poprawnie naprawić, fizycznie przesunął punkt oparcia przepustnic do góry (gdzie normalnie powinny się zamknąć praktycznie do zera, jeśli silnik krokowy jest wyzerowany).

W tym momencie ECU nie ma możliwości kontroli wolnych obrotów, i albo będzie gasł, albo wchodził sam na obroty. Pozycja silnika krokowego i to co ECU ma w mapie zależy m.in. od temperatury, więc nic dziwnego, że w pewnym momencie jakoś się to stabilizuje. Po to jest ten silniczek, żeby działało w każdej temperaturze podczas rozgrzewania; potem w zasadzie za dużo się z nim nie dzieje.

Kojarzę, że widziałem kogoś w necie robiącego diagnostykę tego silniczka z pominięciem ECU. To jest stosunkowo nietrywialna zabawa, bo to serwomotor i trzeba go odpowiednio wysterować. Jak coś znajdę to podeślę, teraz nie mam się jak zabrać za ten kawałek bo pracuję nad zamiennikiem TPSu (tak jak tu kolega wyśmiał, opartego na czujniku efektu Halla ;)) - postępy i wszystkie materiały tutaj:

https://github.com/bananu7/ktmtps


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net