Autor |
Wiadomość |
Conorian
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 21 listopada 2022, 14:58 |
|
Rejestracja: 20 kwietnia 2022, 09:47 Posty: 96
|
starsky pisze: Wg. schematu to ten zielono-pomarańczowy jest sterowany z Starter interlock unit: http://ktm950.info/how/wotf/Starter%20I ... ndrum.htmlDokładnie. Już trochę pogmerałem. Wywaliłem silniczek krokowy a przez to Starter interlock unit nie daje masy na ten kabelek. Dorobiłem kawałek przewodu z oczkiem i za jego pośrednictwem połączyłem zielono-pomarańczowy kabel ze śrubką od masy. Wszystko działa jak oryginał
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 23 listopada 2022, 16:37 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
@Conorian a co to za bajerancka dzwigienka "ssania"? Bo u mnie w 950ce sie popsuła i musze trzymac ręką... bym wymienił chetnie
|
|
Na górę |
|
|
Conorian
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 23 listopada 2022, 20:41 |
|
Rejestracja: 20 kwietnia 2022, 09:47 Posty: 96
|
|
Na górę |
|
|
bananu7
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 20 lutego 2023, 11:13 |
|
Rejestracja: 31 maja 2019, 21:11 Posty: 7
|
Conorian pisze: Wczoraj wywaliłem silniczek krokowy na rzecz manualnej dźwigni regulacji obrotów na zimnym silniku.
Fajnie, dobrze wiedzieć, że tak można.
|
|
Na górę |
|
|
Conorian
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 21 lutego 2023, 07:35 |
|
Rejestracja: 20 kwietnia 2022, 09:47 Posty: 96
|
bananu7 pisze: Conorian pisze: Wczoraj wywaliłem silniczek krokowy na rzecz manualnej dźwigni regulacji obrotów na zimnym silniku.
Fajnie, dobrze wiedzieć, że tak można. Wszystko działa
|
|
Na górę |
|
|
bananu7
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 11 stycznia 2024, 17:27 |
|
Rejestracja: 31 maja 2019, 21:11 Posty: 7
|
Taki mały update z advrider, bo pewnie większość tam nie śledzi. Kolega z Grecji dał dziś znać że zbudowany przez niego prototyp TPS oparty na moim pomyśle z czujnikiem Halla działa z jego 990. Rokuje to bardzo dobrze na potencjalne zbudowanie tego ustrojstwa w większej liczbie egzemplarzy.
|
|
Na górę |
|
|
Conorian
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 12 stycznia 2024, 07:35 |
|
Rejestracja: 20 kwietnia 2022, 09:47 Posty: 96
|
bananu7 pisze: Taki mały update z advrider, bo pewnie większość tam nie śledzi. Kolega z Grecji dał dziś znać że zbudowany przez niego prototyp TPS oparty na moim pomyśle z czujnikiem Halla działa z jego 990. Rokuje to bardzo dobrze na potencjalne zbudowanie tego ustrojstwa w większej liczbie egzemplarzy. https://www.advrider.com/f/threads/990- ... 666/page-9
|
|
Na górę |
|
|
markus2884
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 30 marca 2024, 20:21 |
|
Rejestracja: 24 grudnia 2020, 05:36 Posty: 8 Lokalizacja: Tuż obok Koszalina
|
Witam ponownie,
Wracając do mojego tematu z TPS w 990 Adv.
W TuneECU na kompa jakie miałem nie mogłem włączyć TPS &Adjust cable Throttle. Było szare, bez możliwości włączenia.
- Zainstalowałem APK na androida w komórce, - Użyłem kabla, który używałem z kompem tylko użyłem dodatkowo przejściówki z USB A <-> C, - Uruchamiam TuneECU, używam konta swojego, bo już kiedyś kupiłem TuneECU, - Przesuwasz na ostatni ekran (od prawej do lewej), - ECU -> connect - wyskoczył monit o rejestrację Moto to zrobiłem to. - ECU -> Test & Adjust -> (na dole po lewej jest) -> Adjusting -> TPS or Throttle calbe adjustment - zostawiasz ekran, kontroliujesz napięcie TPS-a - ustawiasz 0.6V (ja mam 0.596V), miernik na żółtym kablu i do masy. TuneECU i miernik pokazują to samo. - ECU -> Test&Adjust -> Idle speed (krokowy sobie pochodzi) - ECU -> disconnect - Zapłon off na 10sek. - Zapłon ON, odpaliłem na 15 minut, Moto było zimne, nie palone od wczoraj. - Wygląda na to, że działa.
P.S. Miałem trochę nawalone w Moto. Wyłączona kontrola biegu jałowego, brak sond lambda w Moto, wyłączone w sosfcie, mam wydechy Akrapy. Nie wiem jakie będą skutki montażu sond, włączenia ich, ustawienia TPS i zrobienia adaptacji. Dzisiaj ustawiłem TPS jak trzeba, bo był przestawiony na 0.53V. Krótki test driver robi robotę. Jak zrobię więcej km to dam znać jak sytuacja.
_________________ Nowy kierunek -->>> . . : : KTM 990 ADV '06 : : . .
Ostatnio zmieniony 16 kwietnia 2024, 22:13 przez markus2884, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Conorian
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 05 kwietnia 2024, 07:02 |
|
Rejestracja: 20 kwietnia 2022, 09:47 Posty: 96
|
markus2884 pisze: Witam ponownie,
Wracając do mojego tematu z TPS w 990 Adv.
W TuneECU na kompa jakie miałem nie mogłem włączyć TPS &Adjust cable Throttle. Było szare, bez możliwości włączenia.
- Zainstalowałem APK na androida w komórce, - Użyłem kabla, który używałem z kompem tylko użyłem dodatkowo przejściówki z USB A <-> C, - Uruchamiam TuneECU, używam konta swojego, bo już kiedyś kupiłem TuneECU, - Przesuwasz na ostatni ekran (od prawej do lewej), - ECU -> connect - wyskoczył monit o rejestrację Moto to zrobiłem to. - ECU -> Test & Adjust -> (na dole po lewej jest) -> Adjusting -> TPS or Throttle calbe adjustment - zostawiasz ekran, kontroliujesz napięcie TPS-a - ustawiasz 0.6V (ja mam 0.596V), miernik na żółtym kablu i komp pokazują to samo. - ECU -> Test&Adjust -> Idle speed (krokowy sobie pochodzi) - ECU -> disconnect - Zapłon off na 10sek. - Zapłon ON, odpaliłem na 15 minut, Moto było zimne, nie palone od wczoraj. - Wygląda na to, że działa.
P.S. Miałem trochę nawalone w Moto. Wyłączona kontrola biegu jałowego, brak sond lambda w Moto, wyłączone w sosfcie, mam wydechy Akrapy. Nie wiem jakie będą skutki montażu sond, włączenia ich, ustawienia TPS i zrobienia adaptacji. Dzisiaj ustawiłem TPS jak trzeba, bo był przestawiony na 0.53V. Krótki test driver robi robotę. Jak zrobię więcej km to dam znać jak sytuacja. Najważniejsze w całej zabawie TPS'em jest to: Adjust Throttle Cable przekręcam kluczyk na off (10s) następnie na (ON) powoli dodaje gazu do końca i potem zamykam tez do końca znów kluczyk na (OFF) 10s ponownie na (ON) i czekam aż połączy się z TuneECU i wtedy dajemy Idle speed control (w tuneecu tam gdzie Adjust Throttle Cable ) i na koniec dajemy Disconnect kluczyk na (OFF) odłączamy kabelek Btw. Odpalanie silnika i zostawianie go na 15 minut totalnie nic nie daje. Szkoda tylko paliwa. Nawet w instrukcji jest dokładnie opisane kiedy stosuje się ten zabieg i co trzeba uruchomić/aktywować żeby 15 minutowy reset miał rację bytu.
|
|
Na górę |
|
|
markus2884
|
Tytuł: Re: KTM 990 SMT TPS ustawienia Zamieszczono: 16 kwietnia 2024, 22:09 |
|
Rejestracja: 24 grudnia 2020, 05:36 Posty: 8 Lokalizacja: Tuż obok Koszalina
|
A mogę prosić o bardziej szczegółowy opis?
Ustawienie TPS: Jak u mnie, tj. - włączony zapłon, - TuneECU włączone, - Adjust Throttle Calbe, - ustawiam napięcie.
Po tym zabiegu przechodzę do: - zaznaczam Check box od kontroli biegu jałowego?
Po tym procedura z zapłonem? TuneECU ma włączony auto connect? Robisz to wszystko w app na androida, czy jakąś starą wersja na komputer?
_________________ Nowy kierunek -->>> . . : : KTM 990 ADV '06 : : . .
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|