Dzisiaj jest 17 maja 2024, 17:51


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 09 stycznia 2015, 21:07 

Rejestracja: 18 lipca 2014, 12:56
Posty: 150
Kurcze masz zacięcie ;)

Teraz masz nówkę sztukę, nieśmiganą - przebieg 0,0000000 ;D

_________________
http://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 10 stycznia 2015, 00:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 czerwca 2013, 13:53
Posty: 405
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Myślałeś nad wydechem, bo ten niski dolot to chyba najgorszy punkt programu do jazdy off?

_________________
KTM 1190 Adventure


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 10 stycznia 2015, 03:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
tylna felga do malowania :)
zapowiada sie fajne ,moto.. wydech wystarczy jeden ino na przelocie :)

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 11 stycznia 2015, 19:41 

Rejestracja: 07 listopada 2014, 09:02
Posty: 26
Borewicz pisze:
Myślałeś nad wydechem, bo ten niski dolot to chyba najgorszy punkt programu do jazdy off?

Myślałem o wydechu. Ten nie jest brzydki, ale idzie dołem, utrudnia zamontowanie płyty pod silnik i po co mi az 2 cięzkie parówy?
Nie założe wydechu na przelocie.. Za bardzo lubię jeździć offem, a po cichu można więcej! Dopuki Cię nie słyszą, doputy nikomu nie przeszkadzasz a jak już zobaczy - to na parę sekund...
W 690 enduro wydech idzie lewą stroną i bokiem, tu lewą będzie problem bo chłodnica przeszkadza. Przerobie kolektor i puszcze pojedyńczy wydech bokiem -jak w wersji enduro , ale prawą stroną motocykla. Tłumik kupiłem oryginał od 690 enduro - bo tani, cichy i z grubej nierdzewki- odporny będzie na gleby. Wypruje tylko katalizator, bo po co dusić sprzęta. Ale do roboty przy wydechu potrzebuje pomocy jakiegoś spawacza - więc sprzęt musi już jeździć - "robota na potem"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 12 stycznia 2015, 10:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 czerwca 2013, 13:53
Posty: 405
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Dobry spawacz wydechowy to Edhaust z Nowego Dworu Mazowieckiego.

_________________
KTM 1190 Adventure


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 12 stycznia 2015, 14:45 

Rejestracja: 07 listopada 2014, 09:02
Posty: 26
Znam ze słyszenia. pewnie będzie tak że sam poprzycinam i dopasuje po czym dam do pospawania, potem znów dopasuje- dam do poprawienia itd. Ma być niedrogo i ma być po mojemu a rzadko się zdarza żeby ktoś zrobił coś ściśle jak chcę.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 kwietnia 2015, 12:28 

Rejestracja: 07 listopada 2014, 09:02
Posty: 26
Pozwolę sobie skończyć temat skoro go zacząłem..
Niestety przeróbka 690 SMR na motocykl enduro ADV w pełni mnie nie zadowoliła. Ze względu na wysokość ramy nie mogłem zastosować zawieszenia przedniego enduro, ponieważ przy kole 21 cali podwyższało na tyle motocykl, że sięgałem do ziemi czubkami palców. Tylne zawieszenie od 690 enduro , jak pisałem wcześniej również nie dało się założyć ze względu na kolizje zbiorniczka gazowego amortyzatora z ramą.
Tak więc KTM został na oryginalnych zawiasach zapewniających skok 210mm- czyli tyle co wtryskowe LC8 (te z mniejszym skokiem). Do jazdy po szutrach, bez skoków i wygłupów wystarcza, ale.... czuję niedosyt.
Pomysł przeróbki oceniam pozytywnie dla kogoś kto zamierza jeździć szosa/teren w skali 80/20, albo dla osób powyżej 190 cm wzrostu..
Mnie niestety za bardzo ciągnie w teren, tak więc z tym motocyklem raczej się pożegnam.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 kwietnia 2015, 12:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
a nie prościej zrobić inny subframe i przerobić kanapę pod niego, wtedy i siegniesz i wstawisz wysoki zawias

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 kwietnia 2015, 13:04 

Rejestracja: 07 listopada 2014, 09:02
Posty: 26
Mało miejsca się zrobi na airbox. Motoz ma b. wysoką kostkę, jak zamknę zawias jest centymetr przerwy do airboxa. jak przerobie subfrejm, musiał bym przerobić airbox - przy okacji zmieścił by się wtedy amor od enduro.. sporo zabawy nawet jak dla mnie. Na dodatek podwyższając przód o 10 cm względem tyłu (a tak naprawdę o ponad 15 cm bo zmianie uległo koło z 17 na 21 cali) mocno zmienię geometrię o ile nie zmienię tyłu...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 kwietnia 2015, 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3373
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Dlatego jak słyszę o jakiś takich przeróbkach nigdy tego nie pochwalam, mądrzejsi od nas wymyślili ten a nie inny motocykl do tego a nie innego celu i stylu jazdy czy miejsca.
Ale to i tak nic, uśmiał byś sie jak ludzie przerabiają stare kondony a w sumie wychodzi na to że można było kupić lc8adv i mieć o wiele większą frajdę z jazdy. No ale niektórzy wolą grzebać a nie jeździć.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net