Dzisiaj jest 18 maja 2024, 16:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 kwietnia 2015, 13:55 

Rejestracja: 07 listopada 2014, 09:02
Posty: 26
Mam w garażu przerobionego Dominatora z zawiasami od LC4 i uważam że ta przeróbka nie tylko jest udana, ale cały motocykl jest lepszy od wspomnianego lc4. W przeszłości dokonałem udanego przeszczepu zawiasów w Afryce , oraz transalpie i za każdym razem wg mnie efekt był wart zachodu, tak więc ja się nie śmieję. A sprawa finansowa to wygląda tak, ze najtaniej to i tak jeździ się moim lanosem w gazie :)
ps.
W starszych LC4 bodajże przed 2000r zawieszenie w Enduro i w supermoto było to samo, tak samo i rama i można było zmienić koła SM na enduro bez żadnych dodatkowych ingerencji - miałem taką sztukę z 1999r. Zreszta z tego co mi wiadomo ramy pierwszych (może i 2 serii) diuków były identyczne z enduro.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 kwietnia 2015, 15:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
ja też jestem zdania że grzebanie ma swój urok... co kto lubi.. :)

wstawiając zawias o z tyłu o wiekszym skoku plus zmiana subframe z tyłu i kanapy wydaje mi sie ze powinna załatwić temat lepszego stania, w końcu rama jest t a sama co w 690 enduro zapewne

airbox? jest gdzie..? nad silnikiem ? czy gdzieś z tyłu..?

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 kwietnia 2015, 22:32 

Rejestracja: 07 listopada 2014, 09:02
Posty: 26
To jest supermoto R a nie SMC. Rama jest inna - zobacz choćby po pocowaniu tylnego wahacza - w enduro rama idzie od wewnątrz wahacza, w SM po staremu obejmuje wahacz po zewnątrz. Zbiornik w SM jest klasycznie z przodu nad silnikiem w enduro z tyłu.. Tak tego nie oblecę - czas powiedzieć dość zapętlaniu się w dalsze prace i wydatki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 kwietnia 2015, 22:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
będziesz sprzedawał tylny amor jakis..?

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 09 kwietnia 2015, 06:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 października 2014, 10:50
Posty: 174
Lokalizacja: SWD
No cóż, szkoda że nie ma pełnego efektu, ale zawsze to jakieś nowe przetarte szlaki ;) btw Dominator z wymienionym zawiasem jest lepszy od lc4? jakie jeszcze przeróbki w nim robiłeś?

_________________
XF650 -> LC4 -> Z1000 -> EXC400


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 09 kwietnia 2015, 08:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3373
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
RR pisze:
Dominator z wymienionym zawiasem jest lepszy od lc4?


:) :lol:

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 09 kwietnia 2015, 12:55 

Rejestracja: 07 listopada 2014, 09:02
Posty: 26
tylny amor z enduro "długoskokowej" sprzedał się od reki.

RR pisze:
No cóż, szkoda że nie ma pełnego efektu, ale zawsze to jakieś nowe przetarte szlaki ;) btw Dominator z wymienionym zawiasem jest lepszy od lc4? jakie jeszcze przeróbki w nim robiłeś?

Szlaki przetarte "Saba nie idż tą drogą :)"

Miałem lc4 z 99 , mam Domina z 98. Dla mnie zmotany domin lepszy od seryjnej lc4 640, ale każdy ocenia wg swoich kryteriów. Oprócz zawiasów zmiany w gaźniku, częsciowe oddaławienie dolotu do airboxa od góry, filtr powietrza gąbkowy, kolektor XR i wydech leona- silnik seria. pełny opis przeróbki na forum dominatora.
ps (wiem , wiem to forum ktm i pomarańczowy najlepszy :lol: )


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 09 kwietnia 2015, 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
dobra dobra. nie wykręcaj się sianem.. napisz w czym on jest lepszy według Ciebie?

zmieniałeś gaźnik? jak z dynamiką?

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 10 kwietnia 2015, 05:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 października 2014, 10:50
Posty: 174
Lokalizacja: SWD
Może i jesteśmy w pomarańczowej świątyni ale trzeba mieć otwarty umysł ;) a że lubię dyskutować o motocyklach i przeróbkach to mnie zaciekawiłeś :)

_________________
XF650 -> LC4 -> Z1000 -> EXC400


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Adaptacja KTM 690 Supermoto R jako motocykl ADV.
Nieprzeczytany postZamieszczono: 10 kwietnia 2015, 06:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 stycznia 2015, 11:49
Posty: 673
miałem okazje się ostatnio przejechać lc4 640 enduro i powiem wam że szału nie ma, porównująć do ttr mojego kuzyna, to czuć że to ciężki motocykl, wibruje straszliwie, i wcale mocą dupy nie urywa na gaźniku pociśnieniowym. Jakość wykonania w porównaniu do ttr też słabsza.
Za to 620 na FCR było już bardzo fajnie. :twisted: Jakaś taka mniejsza i lżejsza mi się wydawała.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net