Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 20:32


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 10 października 2023, 18:34 

Rejestracja: 20 stycznia 2012, 14:17
Posty: 154
Ma ktoś widzę jak dezaktywować to cudo na dobre w miarę możliwości bez krojenia wiązek?
Czy zwarcie czujnika przy klamce sprzęgła wystarczy?

Pozdr rr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 18 października 2023, 14:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3368
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Wyłączyć w mapie po podpięciu do kompa albo odsunąć czujnik dalej żeby nie łapał.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 18 października 2023, 18:51 

Rejestracja: 20 stycznia 2012, 14:17
Posty: 154
Hm....
Nie wiem co on ma do mapy, rozwiń jeśli możesz.
Co do odsunięcia to może być jakieś rozwiązanie.
Jak rozumiem, ten fragment systemu steruje działaniem silnika krokowego przepustnicy jak kopniemy wajhe nie wciskając sprzęgła. Czy więc nie wystarczy odcięcie sygnału od klamki? Powinien to czytać, że sprzęgło wciśnięte więc qs się nie aktywuje. Przetestuje przy niedzieli.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 20 października 2023, 15:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3368
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Po podłączeniu do kompa masz opcje które włączasz lub nie.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 20 października 2023, 18:13 

Rejestracja: 20 stycznia 2012, 14:17
Posty: 154
Znaczy do serwisu, bo jak piszą to oprogramowanie w CPU jest ponoć zakodowane. A może znacie jakieś oprogramowanie do komunikacji? Różni tunerzy jakoś w tym grzebią więc jakieś myki muszą być.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 21 października 2023, 09:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3368
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Tak, tylko aso.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 października 2023, 20:59 

Rejestracja: 20 stycznia 2012, 14:17
Posty: 154
Klika razy skoczyło mi w niedzielę ciśnienie. No nie da się przypadkiem w offie wajchy butem czy jaką gałęzią nie trącic. Odłącze do testow wylacznik przy klatce sprzęgła. Zobaczymy co i jak.

BTW wie ktoś jaki rezystor na dągla zaworu evap? Za dużo błota na tych rureczkach i zaworach się odkłada.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 października 2023, 12:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3368
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Szkoda zabawy z tym donglem, wypinasz i zaślepiasz podciśnienie z silnika a zawór upychasz gdzieś gdzie go nie widać i tyle. Wtyczki nie wypinasz. Tak samo z czujnikiem stopki.
A jeszcz QS, sprawdź bo tam do czuknika idą kable, przykręcane na małe śrubki, coś takiego jak czujnik luzu, odłącz kable i zobacz czy wywali błąd, nie powinien.

A tak w ogóle, to co ci przeszkadza z tym QS?

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Quickshifter 701/690
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 października 2023, 18:21 

Rejestracja: 20 stycznia 2012, 14:17
Posty: 154
Pisałem ogólnie. Przykłady?
Na podjeździe w piaskarni stojąc z jajkami już blisko kiery niechcący tracam butem wajhe w górę. I co? Ano odcina mi na moment bo pewnie chce wbić wyższy bieg. No i nawrotka w dół albo się kopię bo prędkość nie do odzyskania.
Albo podnosi mi koło patyka tak, że wajcha wchodzi pod niego. I dostaje pierdolni...cie w napęd bo głupek myśli, że redukuję.
Na każdym wypadzie mam takie różne ciekawostki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net