To nie do końca tak, nie wiem czy hq 701 ma corner abs ale mogę powiedzieć jak to jest w 890.
Z racji że jest corner abs silnik zachowuje się całkiem inaczej niż gaźnik albo wczesny wtrysk, na płaskiej drodze hamuje silnikiem tak do 3 tys obr i potem jak by puszczał go wolno, tzn podnosi lekko przepustnicę żeby nie było hamowania silnikiem do końca, natomiast jeśli moto tzn żyroskop widzi górkę, tzn zjazd w dół o wiele bardziej hamuje silnikiem i praktycznie do końca obrotów. Taka sama sytuacja jest jak hamujesz silnikiem ale masz naciśniętą klamkę hamulca, silnik bardziej hamuje obrotami, to akurat nie raz sprawdziłem u siebie i w nowych 1290. Nie wiem tylko jak to sprawdzić w hq 701 ale mam na to wywalone bo już się przyzwyczaiłem i dobrze mi z tym.
_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz
WSK jest nadal