kabat pisze:
Planuje zrobić tą czynność sam i mam kilka pytań:
Szukałem w necie jak to się robi i znalazłem tylko, że trzeba zdjąć filtr powietrza żeby dostać się do śruby regulującej,
- Która to jest dokładnie śruba?
Ta co tu -
zdjęcie wziąłem stąd:
http://ktm950.info/how/Orange%20Garage/ ... _sync.htmlCytuj:
- Jak wygląda procedura ?
1.Grzejesz silnik
2. Podkrecasz obroty pokrętłem od wolnych, chyba na 1400 ale ja to na oko bo nie mam obrotomierza
3. Kręcisz śrubką żeby wskazania obu zegarów były takie same.
4. Kilka przegazówek i sprawdzamy wskazania jeszcze kilka razy dla pewności
Cytuj:
- Czy do przedniego cylindra podpina się z prawej strony? bo lewa jest praktycznie niedostępna, a z prawej wychodzi wężyk, który wchodzi w tył airboxa, więc czy trzeba go odłączyć od airboxa i podłączyć do wakuometra? czy odłączyć od cylindra zaślepić, a wakuometr podłączyć do cylindra innym wężykiem?
Tak, ten wężyk do tego służy. Jeśli odepniesz go od airboxu to zobaczysz ze on prowadzi do nikąd.
Cytuj:
- Czy taki wakuometr z aledrogo wystarczy żeby to dobrze zrobić? czy trzeba coś dokładniejszego?
http://allegro.pl/wakuometr-1-0-wakuometry-synchronizacja-gaznikow-i3820729202.htmlTu ktoś mądrzejszy musi sie wypowiedzieć.
I troche ode mnie.
Zadbaj o dobre zasilanie paliwem na czas synchronizacji. W SE i SM zbiornik musi być zdjęty żeby mieć dostęp do śrubki od balansu, więc trzeba trochę pokombinować. Kiedyś stawiałem zbiornik obok motocykla na stołku, ale że to wymaga trochę akrobacji i mocnego wyginania przewodów to w końcu zmontowałem sobie butelkę na paliwo, którą wieszam na kierownicy i podłączam wężykiem do pompy paliwa. O wiele wygodniej wtedy jest.