Autor |
Wiadomość |
torak
|
Tytuł: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 09:32 |
|
Rejestracja: 31 marca 2013, 22:40 Posty: 356 Lokalizacja: Szczecin
|
Jak w temacie. Podczas dłubania przy przełączniku zauważyłem że jest mokro. Zestaw naprawczy jest z tłokiem. Na co mi on? Czy da się kupić same gumki?
_________________ 990
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 10:37 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3365 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Nie kupisz samych gumek, zestaw kosztuje jakoś 250 PLN, tłoczek razem z gumkami, ale z doświadczeania wiem że nie starcza na długo, mi wytrzymało sezon i znów pod koniec następnego zaczęło nie pocić się ale cieknąć, teraz kupiłem nowszą pompę. Tak samo jak z wysprzęglikiem, półśrodki nie działają długo.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
torak
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 12:10 |
|
Rejestracja: 31 marca 2013, 22:40 Posty: 356 Lokalizacja: Szczecin
|
Czekaj, bo nie rozumiem. Kupiłeś zestaw naprawczy i też się polał? To jaka jest alternatywa? Przecież nie będę zmieniał pompy w Ktm-ie z 2010 r.
_________________ 990
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 12:55 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3365 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Tak, zestaw wytrzymał jeden sezon, po prostu korpus pompy się zużywa i już potem uszczelnienie nie daje rady więc podcieka, można tak co sezon zmieniać gumki ale to nie na moje nerwy. Można też jeździć i dolewać olej cały czas Rozwiązaniem by było też poszukać gdzieś takiego uszczelnienia gumowego, na pewno jest standardowe ale przeważnie na DOT4 a nie ma olej Tak samo jak z wysprzęglikiem, jak syf się zrobi to szybciej zużywa się oring na tłoczku, wymiana oringu pomaga ale nie na długo, tu jest tak samo.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
torak
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 14:11 |
|
Rejestracja: 31 marca 2013, 22:40 Posty: 356 Lokalizacja: Szczecin
|
No to się inżyniery nie popisali
_________________ 990
|
|
Na górę |
|
|
lewar131
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 14:49 |
|
Rejestracja: 13 grudnia 2011, 08:29 Posty: 190 Lokalizacja: Kraków (okolice)
|
torak pisze: No to się inżyniery nie popisali Jak to w KTMie. 99% motocykla jest wspaniałe, a 1% robił ktoś, kto albo był pijany, albo na wypowiedzeniu. Jak linka od licznika w LC4, jak stopka boczna do LC4, jak światła które świecą jak w starym maluchu, itp, itd.
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 15:31 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
ehh chyba nieco przesadzacie z tą pompą sprzęgła... sporo motocykli z tym lata, mało kto się skarżył na ten defekt w starym lc8 miałem ponad 58 tys. nabite a pompa chodziła jak złoto, nic nie ciekło. druga kwestia iż pompę to Firma Magura zrobiła, nie zaś pomarańczki...
|
|
Na górę |
|
|
torak
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 21:01 |
|
Rejestracja: 31 marca 2013, 22:40 Posty: 356 Lokalizacja: Szczecin
|
ex1 pisze: ehh chyba nieco przesadzacie z tą pompą sprzęgła... sporo motocykli z tym lata, mało kto się skarżył na ten defekt w starym lc8 miałem ponad 58 tys. nabite a pompa chodziła jak złoto, nic nie ciekło. druga kwestia iż pompę to Firma Magura zrobiła, nie zaś pomarańczki... Ale przyznasz Ex, że mój motocykl jest deko za młody, by takie przecieki występowały? W Transalpie tego nie miałem
_________________ 990
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 06 lutego 2014, 23:18 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
przyznaje, moze za mocno naciskasz..
|
|
Na górę |
|
|
Michal
|
Tytuł: Re: Pompa sprzęgła się poci Zamieszczono: 07 lutego 2014, 09:02 |
|
Rejestracja: 12 marca 2012, 14:49 Posty: 441 Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
|
Chyba za mocno naciskasz na klamkę, mam 85000km przebiegu i nigdy nie miałem z tym problemu.
_________________ Pozdrawiam
Michał KTM LC8 1190 ADV R '15, HUSABERG 570FE '09, WFM M06 '56, MB R107 '86, i inne
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|