Autor |
Wiadomość |
marcinjunak
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 19 stycznia 2012, 09:20 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3355 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
mi się chłodnica oleju podoba
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Tarna
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 20 stycznia 2012, 13:28 |
|
Rejestracja: 06 grudnia 2011, 19:45 Posty: 153
|
a wiesz że to chłodnica z citroena 2cv
_________________ KTM 990 Adventure „S” DZIK 21'BROTHERS -http://www.21brothers.eu
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 20 stycznia 2012, 13:37 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3355 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Tarna pisze: a wiesz że to chłodnica z citroena 2cv he no takich info to nie mam, a czy do takiego obiegu jest potrzeban jakaś pompa o zwiększonym wydatku czy to wszystko chodzi na oryginalnych pompach? rozumiem że olej z silnika jest pompowany do chłodnicy a dopiero potem ląduje w zbiorniku oleju?
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
irokez
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 20 stycznia 2012, 19:11 |
|
Rejestracja: 10 grudnia 2011, 14:05 Posty: 248
|
rozmawiałem o chłodnicy oleju do LC8 z moim mechanikiem
okazuje się, że fabryka zrobiła testy, dali ożebrowany zbiornik oleju efekt - różnice w bilansie temperaturowym nieznaczne, wystarczy zbiornik żeliwny, który mamy w naszych moto
dzik jest podobno wzorowo zbilansowany termicznie, a często włączający się wentylator drażni, ale wszystko działa jak należy
|
|
Na górę |
|
|
Tarna
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 22 stycznia 2012, 01:24 |
|
Rejestracja: 06 grudnia 2011, 19:45 Posty: 153
|
możliwe, te Adventury rally miały zbiorniki oleju pod siedzeniem więc pewnie dlatego potrzebowały dodatkowej chłodnicy ??
_________________ KTM 990 Adventure „S” DZIK 21'BROTHERS -http://www.21brothers.eu
|
|
Na górę |
|
|
igrek
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 03 marca 2012, 21:08 |
|
Rejestracja: 02 marca 2012, 21:24 Posty: 474 Lokalizacja: Lubuskie, Sulechów
|
A ja zamówiłem sobie taką Magurke SX i sobie założę, zrobię fotki przed i po
_________________ LC8 950 Adv 04 S
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 03 marca 2012, 21:47 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
igrek pisze: A ja zamówiłem sobie taką Magurke SX i sobie założę, zrobię fotki przed i po W SE jest taka w oryginale, rewelacyjna, bardzo mi odpowiada jej kształt
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 03 marca 2012, 23:32 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3355 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Tak oglądam te zdjęcia za każdym razem i dopiero teraz zauważyłem że wersja rally ma większą chłodnicę cieczy, domyślam się że dlatego nie mieścił się zbiornik oleju z przodu i dali go pod siedzenie. Ciekawe jaka jest różnica chłodnic płynu w porównaniu do seryjnej.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
igrek
|
Tytuł: Re: KTM 950 Rally - zdjęcia Zamieszczono: 04 marca 2012, 10:12 |
|
Rejestracja: 02 marca 2012, 21:24 Posty: 474 Lokalizacja: Lubuskie, Sulechów
|
ex1 tak klepałem numerek dokładnie tej co ma SE w ktmsklepie i wyszło 315 zł - nie zła cena zwłaszcza że za niektóre akcesoryjne nowe chcą 400. Orginalna kiera jest super na drogę ale nie w teren, za bardzo idzie do tyłu jeszcze z tym fatalnym montowaniem na półce. Jak pracuje na nogach to za bardzo obciążam kciuki np przy dochamowaniach. Kontynuując planuje też założyć gripy takie foam jak na zdjęciu żeby było bardziej rallye :>
Marcin tak chłodnica akcesoryjna ale z tego co czytałem najważniejsze dla Meoniego było żeby cały ciężar dać na tył dlatego zbiornik oleju pod zadupkiem i aku też. Pod skidplatem tam już nic nie ma. Amor z przodu też mu specjalny dobierali dłuższy nie dlatego żeby skok był większy - choć jest ale dlatego żeby przód unieść i na tył wagę dać. Ten kto zamieścił te fotki w necie jest COOL Ten montaż skidplata też taki "rzeźbiony" hehe mógłbym też tak wykombinować z jakichś blaszek, lubie takie proste spartańskie rozwiązania :>
PS. Mooże kiedyś pobawie się w ten zbiornik oleju i aku pod siedziskiem - choć wtedy też środek wagi idzie znacznie do góry i na tył:>>
_________________ LC8 950 Adv 04 S
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|