|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Robur
|
Tytuł: 890R Rally Zamieszczono: 17 października 2021, 19:39 |
|
Rejestracja: 07 maja 2017, 18:08 Posty: 67 Lokalizacja: Łowicz
|
KTM 890 R Rally, na papierze pięknie wygląda siedzenie na 910mm, prześwit ponad 300mm, skok zawiasu 270mm , zapier... pewnie jak ktm tylko jest z nim 1 mały problem-cena do wersji R trzeba dorzucić prawie 35kzł, za zawias, akrapa, podnóżki rajdowe quickshifter+, jakieś osłonki karbonowe baku, węższe felgi (gdzie nie ma w opisie, że to jakiś excell lub coś innego wzmocnione) i chyba tyle, reszta to dla snobów moim zdaniem (malowanie ,limitowana wersja) Chyba, że da się samemu wersję R tak zmodyfikować, ale podejrzewam, że dużo taniej nie wyjdzie i będzie rzeźba(tzn przy odsprzedaży mało kto to doceni) Jakieś sugestie? Ktoś ma wiedzę czy reszta gratów silnik, skrzynia elektryka, elektronika- to to samo co zwykły? Jak jest z ryzykiem awariai tej maszyny gdzieś na zadupi świata? Taka sama jak każdego nowego KTM? https://ktmsklep.pl/motocykle-ktm/offer ... rally-2021
_________________ 990 R 2012r wariat
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: 890R Rally Zamieszczono: 18 października 2021, 16:32 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3368 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Mogę coś powiedzieć z perspektywy jazdy na 890R 1.Zawias przód xplor pro, Conne valve - drogi, duża różnica do xplora serii 2.zawias tył - drogi, duża różnica do xplora serii ale to już musisz sobie odpowiedzieć czy to ci potrzebne 3.siedzenie rally - dostępne 4.podnóżki rally - dostępne drogie 5.akrap - dostępny 6. koła, tył jest 4 cale, (4.5 jest w Rce), dętkowe, ale rozmiar opon mają jak każdy adv R, przód 2.5 więc taki sam jak w standardzie 7. QS+ i rally tryb - trzeba dopytać, żeby był banan na ryju trzeba cały tech pack wgrać bo i tak taniej wychodzi, dochodzi wtedy tempomat i msr, na asfalcie się przydaje, wiem bo mam 8. Prześwic rally o 4cm większy, 9. siedzenie o 4cm wyżej niż w R - jak masz 2m wzrostu to zawias długi rally jest praktycznie nieoceniony 10. osłony carbon - dostępne 11. tylna tarcza 270mm, 260 standard ale to różnie podają w teorii internetu Awaryność Wszystko to loteria, są takie co już z fabryki i do aso przyjeżdżają źle poskładane z bublami a drugie jeżdżą non stop i nic się nie dzieje. Jedyne co może unieruchomić moto to immo, bez reszty elektroniki moto pali i jedzie dalej. Jeśli masz zaplecze finansowe i masz 2m wzrostu kup advr i dokup zawias od rally, zwykły na pewno sprzedać nie będziesz miał problemu, reszta wedle uznania myślę i zasobności leasingu czy karty.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Robur
|
Tytuł: Re: 890R Rally Zamieszczono: 18 października 2021, 20:33 |
|
Rejestracja: 07 maja 2017, 18:08 Posty: 67 Lokalizacja: Łowicz
|
teraz pytanie ,ile samemu trzeba dołożyć wraz z robotą do wersji R żeby wyszło Rally bo jeśli różnica w cenie wyjdzie poniżej 10k to nie wiem czy warto, Oryginał na rynku wtórnym ma inną wartość Na limitowaną wersję mam wywalone, podejrzewam że Ktm wyliczył iż w tej cenie i tak będzie ciężko więcej sprzedać niż te 500szt rocznie, Dowód- dalej w ofercie mają 790 Rally 2020
_________________ 990 R 2012r wariat
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: 890R Rally Zamieszczono: 18 października 2021, 21:10 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3368 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Na pewno więcej w sumie wyjdzie niż kupno rally, graty osobno są droższe. Zawias od rally to około 20 koła detal nowy, przód i tył razem. Kupno 890 21' to około 52k, jak by nie wsadzał nić poza tym to jeszcze trochę zostaje na graty albo na jazdę.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|