Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 10:19


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 sierpnia 2014, 20:49 

Rejestracja: 17 czerwca 2012, 19:19
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Kto ma taki motocykl? Zmienialiście dysze w gaźnikach? Jakie macie ustawienia?

Po tym jak poczytałem angielskie forum wsadziłem do swojego główne 175/170 i wywaliłem snorkel i klapki z airboxa. Potwierdzam że to zmienia motocykl nie do poznania. Nie ma szarpania przy ruszaniu i czuć że jest więcej mocy na środku i w górze. Aż się chce ciągnąć do odciny na każdym biegu :-) Nie mam żadnych dowodów z hamowni ale polecam :-)

_________________
950 SM


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 sierpnia 2014, 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 czerwca 2014, 12:49
Posty: 140
Jestem posiadaczem sm 950 ale nie mam pojęcia jakie dysze mam zamontowane . wiem że mam jeszcze epc i sas więc najpierw myślałem o tym choć nie narzekam na moc :) .
Jeśli masz zdjęcia co i jak przerobiłeś to wklejaj śmiało


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 sierpnia 2014, 21:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lipca 2013, 13:13
Posty: 485
Lokalizacja: Świdnica
Wywal ten syf, tylko miejsce zabiera, a do niczego dobrego sie nie przyczynia :)

_________________
READY TO RACE


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 sierpnia 2014, 21:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 marca 2012, 21:24
Posty: 474
Lokalizacja: Lubuskie, Sulechów
jakto ?! trzeba być EKO !

_________________
LC8 950 Adv 04 S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 sierpnia 2014, 22:25 

Rejestracja: 17 czerwca 2012, 19:19
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Zdjęć nie mam ale to żadna filozofia.
Modyfikacja jest znana jako x-bikes mod. Można sobie zamówić zestaw bezpośrednio od producenta jak ktoś chce. Zestaw od niego jest z filtrem MWR, ja użyłem DNA taki jak kupiłem z motocyklem. Rożnica jest taka że MWR jest gąbkowy, DNA bawełniany tak jak wszystkie KN'y.
Do poczytania na temat tu:
http://www.ktmforum.co.uk/supermoto/638 ... -mods.html
http://www.ktmforum.co.uk/950-990-super ... biked.html

Potrzebujesz mieć więc sportowy filtr powietrza i przelotowe wydechy. Za wydechami idzie wywalenie SAS, do tego potrzebujesz zaślepki, do dostania tu na forum. EPC nie wpływa na te modyfikację i wywalasz to wedle własnego uznania (polecam :-) )
Dysze główne miałem z ebaya, ale można też z keihin.de.

Przy okazji otwierania gaźników warto je dobrze wymyć i ustawić poziom pływaków. Ja jeszcze dodatkowo zmieniłem śruby od komór pływakowych na imbusowe, ale to dlatego że rozpieprzyłem jedną albo dwie z oryginalnych :-) Plus jest taki że przy każdym następnym rozkręcaniu nie ma problemów z odkręcaniem.
Teraz ustawienia:
- dysze przód/tył 170/175 (widziałem że dla setupu bez dbkillerów zalecane jest 175/180)
- śruby powietrza dwa obroty wykręcone
- iglice na trzecim rowku od góry (jeden niżej niż standard)
- te trójkątne pokrywki z airboxu idą w odstawkę, znaczy zostają po nich dziury i ma tam hulać wiatr
- snorkel składa się z dwóch cześci i trzeba go rozdzielić (jak się nie daje to podgrzać). Podstawę zostawiasz bo ona uszczelnia filtr. Rura idzie w to samo miejsce co trójkątne pokrywki.

Po wszystkim ustawiamy TPS (ważne) i robimy synchro. Aha, pomimo że zalecam to nie biorę odpowiedzialności za wyrządzone szkody. Angole na tym jeżdżą i nie narzekają. Spalanie zwiększa się o gdzieś 0,5l/100km, ale warto.

_________________
950 SM


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 01 lipca 2017, 21:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwietnia 2017, 13:58
Posty: 81
Lokalizacja: Wrocław
Jak myślicie czy mogę wywalić sas i epc przy seryjnych wydechach ? Snorkel już wywalony filtr k&n tylko wydech seria.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 01 lipca 2017, 23:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
możesz... :)

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 lipca 2017, 08:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwietnia 2017, 13:58
Posty: 81
Lokalizacja: Wrocław
Niby not recomended, ale...
Kto soprzedaje zaślepki ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 lipca 2017, 14:30 

Rejestracja: 09 maja 2017, 17:29
Posty: 169
Ziom ale co Ci to ma dać? Jak nie ma przelotów albo przynajmniej wywalonego katalizatora to jest to całkowicie bezsensu. Brak SAS nie daje wiecej HP ani Nm. Za to brak SAS z fajnym filtrem i przelotem bez kata pozwala bardziej panowac nad mieszanką.

_________________
ADV990


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 950 SM
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 lipca 2017, 17:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwietnia 2017, 13:58
Posty: 81
Lokalizacja: Wrocław
Chciałbym obniżyć temp. Wybieram się w ciepłe klimaty. Zalałem już motul mocool , ale chciałbym jeszcze jakoś go ochłodzić.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net