Zdjęć nie mam ale to żadna filozofia.
Modyfikacja jest znana jako x-bikes mod. Można sobie zamówić zestaw bezpośrednio od producenta jak ktoś chce. Zestaw od niego jest z filtrem MWR, ja użyłem DNA taki jak kupiłem z motocyklem. Rożnica jest taka że MWR jest gąbkowy, DNA bawełniany tak jak wszystkie KN'y.
Do poczytania na temat tu:
http://www.ktmforum.co.uk/supermoto/638 ... -mods.htmlhttp://www.ktmforum.co.uk/950-990-super ... biked.htmlPotrzebujesz mieć więc sportowy filtr powietrza i przelotowe wydechy. Za wydechami idzie wywalenie SAS, do tego potrzebujesz zaślepki, do dostania tu na forum. EPC nie wpływa na te modyfikację i wywalasz to wedle własnego uznania (polecam
)
Dysze główne miałem z ebaya, ale można też z keihin.de.
Przy okazji otwierania gaźników warto je dobrze wymyć i ustawić poziom pływaków. Ja jeszcze dodatkowo zmieniłem śruby od komór pływakowych na imbusowe, ale to dlatego że rozpieprzyłem jedną albo dwie z oryginalnych
Plus jest taki że przy każdym następnym rozkręcaniu nie ma problemów z odkręcaniem.
Teraz ustawienia:
- dysze przód/tył 170/175 (widziałem że dla setupu bez dbkillerów zalecane jest 175/180)
- śruby powietrza dwa obroty wykręcone
- iglice na trzecim rowku od góry (jeden niżej niż standard)
- te trójkątne pokrywki z airboxu idą w odstawkę, znaczy zostają po nich dziury i ma tam hulać wiatr
- snorkel składa się z dwóch cześci i trzeba go rozdzielić (jak się nie daje to podgrzać). Podstawę zostawiasz bo ona uszczelnia filtr. Rura idzie w to samo miejsce co trójkątne pokrywki.
Po wszystkim ustawiamy TPS (ważne) i robimy synchro. Aha, pomimo że zalecam to nie biorę odpowiedzialności za wyrządzone szkody. Angole na tym jeżdżą i nie narzekają. Spalanie zwiększa się o gdzieś 0,5l/100km, ale warto.