Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 12:52


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ktm Duke 390
Nieprzeczytany postZamieszczono: 17 października 2015, 20:54 

Rejestracja: 17 października 2015, 20:39
Posty: 2
Witam wszystkich jest to mój pierwszy post na forum, jestem szcześliwym członkiem pomarańczowej rodziny od niedawna

Mianowicie nabyłem prawie nowego ( 2014 r przebieg 350 km) Ksiecia 390.

Poprzedni właściciel zamontował tłumik akrapovica w ASO z mapami zapłonowymi, stad mam pytanie:
Moto na zimnym silniku szarpie, dławi i potrafi zgasnąć - trzeba mocno gazu dodawać ponieważ powolne operowanie manetką powoduj gaśniecie silnika... Po kilku chwilach jak parę pasków temperatury przybędzie wszystko jest ok, jazda płynna i można manipulować gazem w minimalnym zakresie

Czy ten typ tak ma czy skopane są te mapy i da się to wyregulować? (moto ma 44Km podobno z tymi mapami i tym tłumikiem ma 50Km) wszystko robione w ASO KTMa

drugie pytanie rozusznik kręci tylko na luzie - można jakoś go nastawić żeby odpalił moto z włączonym biegiem i wciśnietym sprzęgłem?

dziękuje z góry za opinie

ps: do serwisu i tak pewnie z tym pojade ale chciałbym wiedzieć czy można to dostroić, jest to uperdliwe bo ostatnio zgasł mi na ruszaniu na podjeździe - szybko biegi na luz bo inaczej wduszenie rozrusznika nic nie daje - strasznie sie robi nerwowo i długo to trwa, na następnej krzyżówce silnik rogrzany i już nie gaśnie...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ktm Duke 390
Nieprzeczytany postZamieszczono: 17 października 2015, 21:20 

Rejestracja: 21 kwietnia 2015, 12:42
Posty: 87
Ruszasz na zimnym silniku ?
U mnie w instrukcji od 690e pisze, że bez 4 kresek na wskaźniku temperatury nie można jechać.
To pewnie tak ma być :)
Co do rozrusznika to nie wiem, u mnie tak nie ma.
pozdrawiam

_________________
KTM 690 enduro (bez R)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ktm Duke 390
Nieprzeczytany postZamieszczono: 17 października 2015, 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 grudnia 2011, 10:08
Posty: 595
Lokalizacja: S-ec
jesli chodzi o odpalanie na biegu to moim zdaniem objaw uszkodzonego czujnika sprzegla

_________________
690 R


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ktm Duke 390
Nieprzeczytany postZamieszczono: 17 października 2015, 22:01 

Rejestracja: 17 października 2015, 20:39
Posty: 2
Hendrix pisze:
Ruszasz na zimnym silniku ?
U mnie w instrukcji od 690e pisze, że bez 4 kresek na wskaźniku temperatury nie można jechać.
To pewnie tak ma być :)
Co do rozrusznika to nie wiem, u mnie tak nie ma.
pozdrawiam


ooooooooooooooooooooo myślałem że w nowych moto na wtrysku nie trzeba czekać :))


a co do rozrusznika to może mieć to związek z wymianą klamek z orginalnych na takie z allegro
z możliwością regulacji?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ktm Duke 390
Nieprzeczytany postZamieszczono: 18 października 2015, 00:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
moze byc to wina klamek...

czekanie z instrukcji jest kwestia nie zarzynania silnika
jak sie dławi na zimnym to cos jest nie tak
podepnij pod kompa zobacz blledy cz sa, sprawdz inne mapy moze

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ktm Duke 390
Nieprzeczytany postZamieszczono: 18 października 2015, 10:14 

Rejestracja: 19 czerwca 2014, 04:42
Posty: 82
Pierwsze słyszę o tych 4 kreskach. Aż tak wnikliwie instrukcji nie czytałem. Ja czekam, aż pojawi się chociaż jedna i jadę ale delikatnie. Nie patrzę obsesyjnie w kreski ale wydaje mi się, że przy temperaturze bliskiej 0, to w czasie jazdy asfaltem utrzymują się chyba 3 kreski :D . Zgasić? :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ktm Duke 390
Nieprzeczytany postZamieszczono: 18 października 2015, 12:17 

Rejestracja: 21 kwietnia 2015, 12:42
Posty: 87
Ja tam mechanikiem nie jestem, tyle wiem co z instrukcji wyczytam :)
ale z mojego doświadczenia singlem dużej pojemności lepiej na zimno nie jeździć. Na pierwszą kreskę trochę trzeba poczekać, potem na szczęście szybko ich przybywa.
A jak w czasie jazdy na 3 spadnie to nie ma innego wyjścia tylko trzeba z asfaltu zjechać i dalej jechać offem :D

_________________
KTM 690 enduro (bez R)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Ktm Duke 390
Nieprzeczytany postZamieszczono: 22 października 2015, 09:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Zmartwię Cię ... który to niby serwis ma to załatwić ?

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net