|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Siwy690
|
Tytuł: 990 SMT kilka pytań. Zamieszczono: 29 listopada 2021, 19:10 |
|
Rejestracja: 17 maja 2021, 16:57 Posty: 23
|
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem 990 SMT. Motocykl kupilem z lakierowanym zbiornikiem i przyległymi do niego bokami czaszy. Trochę różni się to od koloru zadupka i chciałem zapytać czy jest jakiś kod lakieru żeby uzyskać taka sama strukturę i kolor? (moto z 2010 roku z czarnym zbiornikiem i pomarańczowymi boczkami). Kolejne pytanie dotyczy boczków na zbiorniku, a konkretnie czy są takie same jak w SM? Słyszałem też, że częsta przypadłością jest cieknaca pompa wody. Zauważyłem, że na deklu pod pompa wody stoi kropla płynu, wymiana uszczelki załatwi sprawę czy przyczyną oprócz uszczelki może być jeszcze coś co zobaczę gdy zdejme pokrywę? Ostatnie pytanie. Zauważyłem że po zapaleniu silnika przez chwileczkę zaswieca się kontrolka akumulatora. Akumulator naładowany.. Czy to normalne? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam!!!!
|
|
Na górę |
|
|
lukasz_vip
|
Tytuł: Re: 990 SMT kilka pytań. Zamieszczono: 30 listopada 2021, 14:19 |
|
Rejestracja: 05 października 2015, 17:04 Posty: 440 Lokalizacja: Lubliniec
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: 990 SMT kilka pytań. Zamieszczono: 30 listopada 2021, 17:18 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3372 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
AD.2. Jak jest woda na wierzchu to może puszczać oring który jest pokrywie, wymienia się go podczas roboty pompy wody. AD.3. Na początku moduł widzi niskie napięcie dlatego błyska kontrolka, jak od razu wejdzie na wyższe obroty i kontrolka gaśnie to znaczy że ładowanie jest. Aby sprawdzić jakie trzeba zmierzyć na akumulatorze podczas pracy silnika. 14-14.5 to taka norma na tym regulatorze napięcia.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Siwy690
|
Tytuł: Re: 990 SMT kilka pytań. Zamieszczono: 30 listopada 2021, 20:08 |
|
Rejestracja: 17 maja 2021, 16:57 Posty: 23
|
Dziękuję Panowie. Narazie nie ma wody w oleju więc pewnie oring w pokrywie, a resztę zobaczę jak ja zdejme. Kontrolka po zapaleniu zaraz gaśnie, nie wiedziałem jak to jest w tym moto. A odnośnie koloru to nie widzę tam smt, ale w oryginale czarny bak jest tak samo wykonany jak np w 690 supermoto? Gładki ale nie ma takiego połysku? A nikt nie pomoże z boczkami?? Pasują od supermoto 990? Wyglądają bardzo podobnie..
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: 990 SMT kilka pytań. Zamieszczono: 01 grudnia 2021, 17:43 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3372 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Wejdź sobie np na ktmsklep i porównaj numery plastików, ale wybierz te same kolory,
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
zly
|
Tytuł: Re: 990 SMT kilka pytań. Zamieszczono: 14 grudnia 2021, 12:37 |
|
Rejestracja: 09 listopada 2021, 08:26 Posty: 190
|
Podepnę sie do tematu. W moim smt z 2012 jest lakierowany przedni błotnik - w kazdym zdjeciu jakie znalazłem w necie błotnik jest matowy. Inwencja poprzedniego własciciela?
W dodatku gdzies zostal lekko doscisniety w bok i nie leży centralnie nad kolem. Ma z 1-2 cm odchylki od przedniej opony. Jest cały, nie połamany, bez uszczerbków. Macie jakis patant zeby go "podprostowac"?
|
|
Na górę |
|
|
Jackson
|
Tytuł: Re: 990 SMT kilka pytań. Zamieszczono: 17 grudnia 2021, 14:17 |
|
Rejestracja: 14 stycznia 2021, 11:43 Posty: 29
|
Boczki w SM i SMT się NIE różnią. Różnią się zbiorniki paliwa a dokładniej w zbiornikach do SMT są po 2 otwory do łączenia czaszy.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|