Dzisiaj jest 20 maja 2024, 09:27


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 października 2014, 12:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3373
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Fabian pisze:
Pytanie więc brzmi czym się różnią silniki 625 od 660? Może da się przerobić 625 na 660 jakoś łatwo tak jak RFSa 450 na 525 ? :P


Tłok inny bo 102 więc i cylinder inny, korba ma inny numer i wał ale nie wiem czy coś było zmieniane,głowica ta sama bo HF, kartery inne bo ma suchy zapłon tzn sucho po prawej stronie, zapłon regulowany ręcznie jak kiedyś w 620 sc, inny alternator, brak aku w serii i rozrusznika elektrycznego, tylko kopniak ale wersje rally miały rozruch i inaczej umiejscowioną pompę cieczy chłodzenia oraz chłodnicę oleju, inny moduł i inne sterowanie tps'em. Jak by się wgłębić bardziej inne przełożenia skrzyni, standard to stalowy kosz sprzęgłowy oraz łożysko rolkowe na wałku sprzęgłowym.

Najważniejsze, wymiana oleju co 1 tys km :)

Fabian mam nadzieje że nie zapomniałeś o dystansowaniu wału podczas składania karterów? :)

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 października 2014, 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Zima nie będzie trwać aż tak długo :)
Fabian chyba rzucił się z hałdy :) nie , na pewno nie zapomniał :)

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 października 2014, 18:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
Piothrus pisze:
Raczej :) 625 idzie lepiej niż 450 , na nią przesiadłem się z nadzieją , przez dwa lata miałem niedosyt , i zamieniłem na 530 ... a lc4 był stary i "wyłechtany " a exc nówki z salonu ...
Teraz mając 300 i 990 , jak sobie regulowałem gaźnik , jak już doszedłem z nim do ładu ... było bardzo miło , mój kolega kupił sobie 640 na Mikuni w świetnym stanie ... ona nie jedzie :)



Właśnie jak to jest z tą 450- ką. Zastanawiam się czy nie zamienić swojego sxc 540 na EXC 530 lub właśnie 450 (jest ich zdecydowanie więcej) ale tutaj mam dylemat czy będzie to zamiana w dobrą stronę.W moim 540 mocy nie brakuje ale jednak gabaryty i waga LC4 robi swoje i często przeszkadza. Pytanie czy międu 450 a 530 jest az tak duża różnica w mocy, że niektórzy twierdzą (nawet można poczytać na forach czy w testach, że dla doświadczonych zawodników jest ona (530) zbyt mocna i wolą 450. Ja na pewno az takim ogierem nie jestem i z racji wieku nie zamierzam ścigac się na torze ale lubię uczucie, że ma się pewien zapas mocy no i zdecydowanie wole jeździć dołem niż kręcić na wyższych obrotach (nawet nie mam takich umiejętności, żeby jeździć na wyższych obrotach). Tak się zastanawiam czy 450 czy jednak 530 byłaby lepsza?

_________________
LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 października 2014, 22:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Jeździłem nią 6 sezonów od nowości , po naszych górach , Bieszczadach , Beskidzie , Rumunii , moi koledzy na 450 , nie była za mocna była w sam raz , kochałem ten motorek za dół i zapas mocy , na kołach supermoto bajka w mieście ... gdyby nie pech z olejem i to że przesiadłem się na 300 w 2t , bo zacząłem jeździć w innej paczce ludków , nic by mi nie brakowało ... to raczej tęsknota za mocą spowodowała zakup 625 :)
Jeżeli kiedyś wrócę do Enduro takiego spokojnego to będzie to 500 -ta nigdy żadne 250-350-450 .
To co teraz jeżdżę 2t jest nie przejezdne 4t , albo może przejezdne , tylko następnego dnia kontuzje i zakwasy powodują że nie ma chęci do jazdy :) ale nic nie zastąpi mocy na wyjściu z winkla ...

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 października 2014, 06:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwietnia 2012, 06:29
Posty: 136
Lokalizacja: Gostyń - Górny Śląsk
marcinjunak pisze:
Fabian pisze:
Pytanie więc brzmi czym się różnią silniki 625 od 660? Może da się przerobić 625 na 660 jakoś łatwo tak jak RFSa 450 na 525 ? :P


Tłok inny bo 102 więc i cylinder inny, korba ma inny numer i wał ale nie wiem czy coś było zmieniane,głowica ta sama bo HF, kartery inne bo ma suchy zapłon tzn sucho po prawej stronie, zapłon regulowany ręcznie jak kiedyś w 620 sc, inny alternator, brak aku w serii i rozrusznika elektrycznego, tylko kopniak ale wersje rally miały rozruch i inaczej umiejscowioną pompę cieczy chłodzenia oraz chłodnicę oleju, inny moduł i inne sterowanie tps'em. Jak by się wgłębić bardziej inne przełożenia skrzyni, standard to stalowy kosz sprzęgłowy oraz łożysko rolkowe na wałku sprzęgłowym.

Najważniejsze, wymiana oleju co 1 tys km :)

Fabian mam nadzieje że nie zapomniałeś o dystansowaniu wału podczas składania karterów? :)


Spoko spoko - łożysk na wale nie tykałem ale pomimo to mierzyłem i tą odległość + uszczelka i lekki luz taki jak w manualu już nie pamiętam. :mrgreen:

_________________
http://hf-tech.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 października 2014, 20:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
ale nic nie zastąpi mocy na wyjściu z winkla ...[/quote]

ehh , właśnie to jest to. Można sobie cykać spokojnie ale najważniejsza jest świadomość , że "śmoc jest z nami" i jak się chce to jaja urywa i o to właśnie chodzi :o

_________________
LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 23 listopada 2014, 22:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Od pewnego czasu przerabiam trochę kupionego 625 , nie będę pisał jaki jest cel przeróbki , bo sam już nie wiem ... ale napotkałem opór więc dobrze się bawię .
Opiszę kilka patentów , bo może ktoś skorzysta . Odkąd spróbowałem jazdy ze stering damperem , strasznie mi się spodobało , więc jasne było że 625 musi go mieć , ale żeby móc przekładać go pomiędzy motorkami musiałem zrobić swój mostek tzn. Enduro-Tech musiało :)
wyszło takie coś :)
Obrazek
Obrazek
Do EXC pasuje idealnie , do 625 też ... ale chcę mieć w nim większy zbiornik 18 litrów z ebay kosztowało tylko 70 Euro i wtedy się zaczęło ... kanapa od SXC nie robi z tym zbiornikiem ...
Obrazek
Obrazek
Dobry człowiek Fabian rozkminił "temat" i wyszło że potrzeba inną kanapę ... ale też zauważył że sterig damper nie wejdzie
Obrazek
Zbiornik jest za długi i nie ma szans ramie nie wejdzie i trzeba ciąć , na dodatek korek wlewu jest za blisko regulacji ... zaczęły padać słowa na 11 literę alfabetu , chciałem sprzedać zbiornik i kupić Safari za 600 USD .
Wtedy inny dobry człowiek podarował mi kanapę ( dzięki Adagiio jeszcze taz ) prawie nie miałem wyjścia ... ze zdziwieniem odkryłem też fakt , że w czasie któregoś rejsu nocno-alkoholowego zalicytowałem zbiornik 30 litrów na niemieckim ebay ... i wszedłem za 55 jurków w posiadanie kolejnej cysterny ... trzeba było podjąć walkę ...
Kanapa przyszła ... i nie pasowała , była za krótka , brakowało kilka cm , Fabian miał ten sam problem , chciał łączyć dwie , mnie żal było niszczyć sxc i pozbawiać się opcji jazdy z małym zbiornikiem .
Wpadłem na pomysł by ją przedłużyć :)
Obrazek
Obrazek
Tak łatwo przerobić kanapę :)
Skoro to już grało przyszedł czas na zbiornik 18 l , paradoksalnie 30 pasuje ... i nie wymaga modu
Sprawa jest prosta , trzeba go obciąć i zbliżyć korek do kanapy , jak ktoś ma ochotę można zrobić wlew asymetrycznie :)
Obrazek
Najpierw wyciąłem korek , teraz można go zamienić miejscem :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Sprytne nie ?
Nadal jest za długi ...
Obrazek
Tnę dalej ...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jutro wszystko pospawam :) i zawiozę do malarza ... bo przecież nie będę sam malował ... słabo mi to idzie ... a przy okazji zrobiłem sobie klucz , dzięki któremu mogę wykręcić rurę WP z dolnego mocowania koła , bardzo dobrze te elementy daje się anodować :)
Fabian teraz Twoja kolej :)

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 listopada 2014, 12:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 stycznia 2012, 10:10
Posty: 102
widzę będą 2 l lc4 do podpatrzenia, tez mam jakieś plany ale u mnie bardzo dużo roboty,
ale od czegoś trzeba zacząc :shock: :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 08 grudnia 2014, 22:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Odebrałem po spawaniu , jest " si " idzie do lakieru , a kanapa do przeróbki .
Obrazek
Obrazek
Miejsce na "sterig" już jest , teraz powinno pójść już szybciej ... niebawem foty ze składania , zaraz wszystko wraca z proszku i anody .

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: 625 SXC
Nieprzeczytany postZamieszczono: 09 grudnia 2014, 16:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
Piotr.. Twoja Kreatywność jest Mega! przyznam że spoglądam na Twoje produkcje z dużą zazdrością... jak byś kiedyś szukał Menagera.... to wiesz ja chętnie ;)

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net