|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dominosx520
|
Tytuł: Sx520 ogólnie i na temat tego egzemplarza. Potrzebuje porad Zamieszczono: 06 lutego 2019, 12:39 |
|
Rejestracja: 06 lutego 2019, 11:34 Posty: 4
|
Siemano,czy któryś z was byłby w stanie się wypowiedzieć na temat tego modelu? Mam multum pytań gdyż takiego zakupiłem można powiedzieć w ciemno..
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Sx520 ogólnie i na temat tego egzemplarza. Potrzebuje po Zamieszczono: 06 lutego 2019, 14:27 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3368 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
A co chcesz wiedzieć?
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Dominosx520
|
Tytuł: Re: Sx520 ogólnie i na temat tego egzemplarza. Potrzebuje po Zamieszczono: 06 lutego 2019, 22:48 |
|
Rejestracja: 06 lutego 2019, 11:34 Posty: 4
|
Kupiłem egzemplarz w ciemno,pali od strzała i brzmi pięknie ale u mnie tutaj(norwegia) zima w pełni i nie mam opcji się przejechać. Sprawdziłem czy nie kopci i jak sprzęgło i skrzynia bo to wydawało mi się najważniejsze no i to jest, ale na co zwrócić uwagę? Czemu się przyjrzeć? Rzekomy rocznik to 07,były produkowane jeszcze w tym roku ? .. jakieś dane techniczne bo ciężko znaleźć,. Potrzebuje ogólnej opinii na temat tego motocykla,co do użytkowania etc.. Mam nadzieję że pomożesz nieco;)
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Sx520 ogólnie i na temat tego egzemplarza. Potrzebuje po Zamieszczono: 07 lutego 2019, 07:20 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3368 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Musisz być świadomy że to już wiekowy sprzęt, jeśli ktoś o niego dbał i robił serwis jak bozia nakazuje to będzie latał, spokojnie na jednym tłoku zrobi 100mth, potem trzeba rozebrać i zmierzyć wszystko, przeważnie można zrobić 150 mth i byś spokojnym ale to zależy jak ktoś jeździ. W skrzyni nic się nie dzieje, jeśli biegi nie wyskakują to pojeździsz. Zawias to w porównaniu do starych konstrukcji o wiele bardziej skomplikowana sprawa dlatego trzeba dbać o olej, maks co sezon zmieniać go i ewentualnie uszczelniacze, kontrolując zużycie panewek. Tył amor tak samo, maks co dwa sezony serwis. Olej w silniku co 10 zbiorników, zawory sprawdzać co 20, oczywiście chodzi mi o wyjeżdżone zbiorniki paliwa. Bo niestety kilometry podjazdów nie równają się kilometrom przejechanym po płaskim.
Przede wszystkim ściągnij sobie user manual i zapoznaj się z nim dobrze, bardzo dużo rzeczy będziesz mógł zrobić sam bo to prosty silnik.
A ile on ma przelotu?
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
Dominosx520
|
Tytuł: Re: Sx520 ogólnie i na temat tego egzemplarza. Potrzebuje po Zamieszczono: 07 lutego 2019, 08:33 |
|
Rejestracja: 06 lutego 2019, 11:34 Posty: 4
|
Sprzedawca nic nie mówił,krótko mówiąc to w norwegi to kupiłem, okazynieje je bo za 10.000kr (4300zl) A chodzi ładnie, biegi są odpala ślicznie ale jazdy testowej nie było właśnie bo śniegu metry .. opony Nowe, zawiasy suchy.. rozumiem że sprawdzić zawory to ściągnąć obudowę głowicy i sprawdzić ich luz tak? Jakie wartości powinny być na którym z zaworów? Masz link do manuala ? No A co do wymiany oleju czy ogólnie serwisowania to trzeba założyć że dawno nowego oleju nie widział,więc jaki kupić? I jedno zasadnicze pytanie.. twierdzisz że ja jako typowy amator mam na myśli jazdę po mniejszych górkach,pola,lasy, żadnych torów.. na jednym tłoku przejeżdże 100 ? Przecież to dobre ok 10 weekendów.. Co dwa miesiące przy takiej jeździe mam zmieniać tłok za 1000zl ? XD rozumiem że to nie byle chinczyk ale przy amatorskiej jeździe to aż nie chce e mi się wierzyć.. No ale ok, widzę że miałeś ten silnik to wiesz. A powiedz mi po czym poznać że tłok do wymiany? Zacznie brać olej? Spadnie móc? P.s kumpel ma rm250 z 2000r ..jeździ dobre pół roku co prawda średnio co drugi weekend ale nie robił nic w silniku. Wszystko działa jak należy. Sprzedawca wspomniał że ten KTM to 07r więc nie jest aż taki stary mk się wydaje poza tym znając norweska mentalność połowę tego czasu to to stało.. więc skoro amatorsko jezdzone 250 2t nie wymaga wymiany tłoka to amatorsko ujezdzane pół litra w 4t potrzeba zmiany? Ja nie neguje twojej opinii tylko jestem lekko zdziwiony..
|
|
Na górę |
|
|
Dominosx520
|
Tytuł: Re: Sx520 ogólnie i na temat tego egzemplarza. Potrzebuje po Zamieszczono: 07 lutego 2019, 17:04 |
|
Rejestracja: 06 lutego 2019, 11:34 Posty: 4
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Sx520 ogólnie i na temat tego egzemplarza. Potrzebuje po Zamieszczono: 08 lutego 2019, 13:55 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3368 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Wejdź sobie na temat serwisowki. Tam znajdziesz repair manual do silnika rfs. Wymieniać tloka nie musisz ale sprawdzić trzeba czy trzyma wymiary. Oczywiscie mozesz jezdzic i nic nie dotykać tez mozesz tylko wlasnie z takich jazd potem robia sie tematy kupie silnik bo stary wybuchł. Wiesz jaki przelot ma ten silnik? Można i przez 2 lata zrobić 50mth a można to wyjezdzic przez dwa miesiące. Dlatego trzeba wiedzieć co sie ma i albo wierzy sie sprzedawcy albo samemu rozbiera i sprawdza. To ze silnik chodzi i nie bierze oleju nie oznacza ze jest dobry. Wiec wracając do pytania. Wiesz jaki przelot ma Twój silnik?
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|