Czego oczekujesz po takim ruchu ? Jakieś problemy ? co konkretnie chcesz poprawić ...
Zanim odpowiesz , uważam że nikt z "Nas" nie posiada śladu wiedzy , jaką ma inżynier który zaprojektował zawieszenie , dobrał lepkość oleju na jakim będzie pracował by mieć pełen zakres regulacji i jednocześnie zachowywał założenia konstrukcyjne pracy jaką ma wykonać .
Jedyne czym możemy tak naprawdę kombinować , to sprężyny i ilość oleju w ladze ...
Podobno też goście z Czech ... " Prochazka" zmieniają bebechy , ale sądzę że raczej dobierają lepiej sprężynę i poziom oleju , znają się też lepiej na całej "clikologi " i przygotowują setup pod wagę i technikę jazdy .
Zastanawiające jest to , że tak naprawdę korzystamy z zakresu ośmiu clików na 30-ci dostępnych ?
Tak mało wiemy ... żałuję teraz bo w Maroko był Steven , przyjaciel Sambora , który miał dużą wiedzę na temat regulacji zawieszenia , niestety mój barbarzyński angielski blokował skutecznie możliwość pozyskania wiedzy jaką posiadał . Za każdym razem jak wskoczył na czyjegoś Ktm-a kręcił zawiasem i właściciel potem był zachwycony ... w moim nic nie pokręcił
ale wolałbym wiedzieć niż działać intuicyjnie ....