Dzisiaj jest 01 maja 2024, 15:21


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Silnik EXC RFS 450 -> 525
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 lutego 2013, 22:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 23:11
Posty: 139
Lokalizacja: Podkarpacie
Nie, nie... ja broń Boże nie chce udowadniać który motocykl jest lepszy. Mówię że dla mnie czyli do tego co robię w terenie (górach, małych ale zawsze :) najlepszym wyborem jest 525 a najlepiej 530 (zawias). Oczywiscie przez wielu taka postawa równoważna jest z określeniem 'Grzybiarz" lub moim prywatnym 'Petetekowiec" (info dla młodzieży -PTTK - wikipedia:) Ale zdanie innych hmm powiedzmy niewiele mnie obchodzi - najważniejsze jest jak TY sam sie czujesz na motocyklu - JAK dobrze (lub nie) nim ci się jeździ. Mój wybór znacie, choć nigdy nie należy sie "cementować" w swoich przekonaniach , stąd też (a i za przykładem Piotra) umówiony jestem na jedną z pierwszych tegorocznych jazd z ekipą i człowiekiem który od jesieni ujeżdża rocznego katmana 300 2t.
Spróbuję czy kilka godzin za kierownicą tego wampira jest jeszcze dla mnie czy ew zamiana byłaby przerostem formy nad treścią :lol:

Najważniejsze że jeszcze tydzień i... ZNÓW sie ZACZNIE !!! :D

_________________
Ktm 530 EXC-R TENERE XT 600Z 3Aj http://youtu.be/nKR3X2TO_cc


Ostatnio zmieniony 26 lutego 2013, 08:46 przez Marek Spectra, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik EXC RFS 450 -> 525
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 lutego 2013, 23:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Ja zaczynam w tą sobotę ... cztery dni ...

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik EXC RFS 450 -> 525
Nieprzeczytany postZamieszczono: 01 marca 2013, 08:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 stycznia 2013, 17:08
Posty: 13
Marek Spectra pisze:
najważniejsze jest jak TY sam sie czujesz na motocyklu

Otóż to!
MI na 200 jezdziło się świetnie właśnie dlatego ze była niezbyt mocna i przewidywalna, owszem często brakowało dołu (ważę 90kg), ale wystarczało dotknięcie sprzęgła i w ułamku sekundy silnik wskakiwał na odpowiednie obroty.
Dlatego uważam, że mocny dół wcale nie jest tak istotny, zwłaszcza ze każdy 4T będzie miał lepszy dół niż 200(tak jak Piotr pisał rozwiercone 125) a juz napewno 450exc.

_________________
200EXC->525EXC


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net