Co do rozwodu to nie ma się czym martwić
ja jestem w trakcie
A co do części to sprawdzałem numery, kompletny wał ma numer
1* 59030018500 CRANKSHAFT CPL. 520 RAC. 2006 STROKE 72MM, WITHOUT WASHER
zestaw naprawczy korby ma numer
2 59030015044 CON.ROD REP.SET 250/520 RAC.00 WITH WASHER
tłok to już inna sprawa, mały to 89 a duży 95mm średnicy
2 59430035000 CYLINDER BASE GASKET 0,8MM 04 uszczelka 450tki
2 59030035050 CYLINDER BASE GASKET 0,5MM uszczelka 525 albo 520tki
głowica taka sama, zawory też i wałek rozrządu,
trzeba jeszcze zmienić moduł bo
6 59039031500 CDI UNIT 400/525 EXC 2005
6 59439031000 CDI UNIT 450 EXC 2005
więc są różnice, z doświadczenia wiem że na module można wiele zyskać tak samo jak jest różnica na kolektorze z podwójnymi rurkami jak w 520 a jedną rurą jak ma 525. Te nowsze 525 całkiem spokojniej oddają moc i nie są tak narowiste jak wcześniejsze 520.
Wszystkie numery części silników 450 i 525 wziąłem z rocznika 06
_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz
WSK jest nadal