http://orangepower.pl/ |
|
Reklamacja siodła KTM Olsztyn http://orangepower.pl/viewtopic.php?f=38&t=1577 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | sowizdrzal [ 18 czerwca 2015, 07:46 ] |
Tytuł: | Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
Panowie, sytuacja taka: Nowiutkie siodło do KTM 690R po kilkuset kilometrach pokazało przetarcia na poszyciu, a plastik popękał. Sprzedawca nie uznaje reklamacji, twierdząc, że to część eksploatacyjna (??) Kontaktowałem się już z rzecznikiem praw konsumenta, czekam na odpowiedź... Jakieś pomysły? |
Autor: | madafakinges [ 18 czerwca 2015, 08:12 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
Jak dobry rzecznik powinien wywalczyć. Jak nie to pisz do centrali ktm. |
Autor: | rumpel [ 18 czerwca 2015, 08:31 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
Tez walczylem z reklamacja siodla w 690 i niestety muszę powiedzic ze ten typ tak ma |
Autor: | lewar131 [ 18 czerwca 2015, 11:49 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
Dobrą praktyką jest pisanie od razu do centrali/producenta. Nasze salony bronią się jak mogą przed reklamacjami. A jeszcze czasem fajnie jest zamieścić na oficjalnej stronie Facebook'owej producenta (lub funpage'u) zdjęć z podpisem WTF |
Autor: | darek70 [ 19 czerwca 2015, 10:42 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
Tak to w naszym pięknym kraju jest. Zastanawiam się zawsze czy wina leży po stronie producentów czy serwisów polskich. Płacimy za nowe motocykle tyle co np. w Niemczech a jak przychodzi do reklamacji to jesteśmy traktowani inaczej. Nie czuję się gorszy od Niemca, nie mam żadnych kompleksów z tym związanych ale być może ludzie z serwisów mają. Może właścicielami są jakieś 'chłopki małorolne' czy inne gównojady. Mam dwóch kolegów, którzy pracują w serwisach motocyklowych w Anglii i Norwegii i jak z nimi rozmawiam to tam jest inny świat. Najlepiej piętnować takie serwisy w sieci i nie odpuszczać. |
Autor: | zytek [ 07 lipca 2015, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
Bratysława odpisuje "wrong usage". Ja śmiechłem (jeżdżenie na motocyklu to złe użytkowanie motocykla?) i olałem temat bo wiedziałem, że nowe z gwarancji też popęka, chociaż szkoda, mogłem walczyć o to z powerpartsów, sprzedać i dołożyć do touratechowego.. ale leniwy jestem.. jeżdżę na pękniętym. Mam nadzieję, że Tobie się będzie chciało użerać i w końcu przestaną lecieć w kulki. Swoją drogą nie poprawili tego w nowych modelach? Po tylu latach? |
Autor: | Piothrus [ 07 lipca 2015, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
Mnie dali zniżkę na nowe ... 50 % |
Autor: | rumpel [ 07 lipca 2015, 22:41 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
siedzenie pal licho, a mnie jak strzelił łańcuch i rozp&^*7 wysprzeglik zniszczył zębatki, uszkodził wahacz i wszystkie plastiki na nim to też dostalem taką durną odpowiedź. Nadmieniam, że był to łancuch CZ który w BMW 800 był wymieniany w ramach akcji serwisowej |
Autor: | sowizdrzal [ 22 lipca 2015, 07:37 ] |
Tytuł: | Re: Reklamacja siodła KTM Olsztyn |
zytek pisze: Bratysława odpisuje "wrong usage". Ja śmiechłem (jeżdżenie na motocyklu to złe użytkowanie motocykla?) i olałem temat bo wiedziałem, że nowe z gwarancji też popęka, chociaż szkoda, mogłem walczyć o to z powerpartsów, sprzedać i dołożyć do touratechowego.. ale leniwy jestem.. jeżdżę na pękniętym. Mam nadzieję, że Tobie się będzie chciało użerać i w końcu przestaną lecieć w kulki. Swoją drogą nie poprawili tego w nowych modelach? Po tylu latach? Powrparts też pęka Moją reklamację odrzucili bez podania argumentów. Teraz walczę o odpowiedzialność sprzedawcy. |
Autor: | sowizdrzal [ 21 września 2015, 09:50 ] |
Tytuł: | UDAŁO SIĘ :) (??) |
Po wielokrotnej wymianie maili, w których pobieżnie wyłożyłem sprzedawcy tok postepowania przed Rzecznikiem Praw Konsumenta, Sądem Polubownym oraz Sądem Cywilnym (postepowanie nakazowe), przyszła odpowiedź następującej treści: Proszę przesłać nam paragon/FV za siodło oraz dane do przelewu do wykonania zwrotu. Szkoda czasu na spory. Proszę jednocześnie nie zamawiać kolejnego siodła z KTM, bo istnieje ryzyko powtórki problemu, który jest przedmiotem sporu. KTM nam nie uwzględnił reklamacji mimo nacisków z naszej strony i w przyszłości postąpi tak samo. Tymczasem bierzemy koszt kanapy na siebie. Jak dostanę przelew, to.... dołożę drugie tyle i kupię siodło w USA Dziękuję Sz. Forumowiczom za rady, służę pomocą i nabytym doświadczeniem. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |