Namówiłem na taki zestaw Stell-a , jeździ 690 ka , może zechce się wypowiedzieć , mówi o samych plusach tego zestawu ... Ja z powodzeniem kilka sezonów latałem na takim zestawie 530 .
Jednak w 300 już tak dobrze nie jest , okazuje się że jeżeli motocykl lepiej jeździ w terenie można jeszcze powalczyć z oponami .
Teraz jestem za takim zestawem , obecnie tego używam comp 4 z przodu i comp 3 z tyłu
Proponuję popatrzcie jak te dwie opony układają się :
To jest S12 ... do niedawna mój faworyt
A to Comp 3 teraz THE BEST !
Zaznaczę jeszcze jedno teraz po latach jazdy na mussach , jeżdżę na Tublissach ... daje to możliwość wykorzystania pełnej sprężystości opony . Opona crossowa jest bardzo sztywna i nie rozkłada się tak jak opona enduro ... co przekłada się bezpośrednio na trakcję
Powiem w skrócie tak : są miejsca gdzie na S12 nie ma szans podjechać , na compie 3 bez najmniejszych problemów . I bądź tu mądry ....
D tego dochodzi jeszcze różnica w układzie kostek , enduro jest rzadsza ! mniej na bokach powoduje że co jakiś czas w koleinie na podjeździe coś się łapie .
Kostka jest niższa to oczywiste , opona pewnie mniej wytrzyma , ale albo pipki albo ... a co do ceny , ostatnio wyrwałem dwie sztuki po 260 pln
i teraz przód i tył mam z homologacją i mogę spokojnie "hajwejem " zapodawać