http://orangepower.pl/ |
|
Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty http://orangepower.pl/viewtopic.php?f=39&t=1878 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | odzio [ 24 lutego 2016, 10:38 ] |
Tytuł: | Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
Witam tak jak w tytule potrzebuje dokupić dysze główne pod tłumiki przeloty i zestaw naprawczy air cuta, chyba to będzie przyczyną strzelania w wydech, jeśli macie jakiś namiar do dajcie szybką odpowiedź, z góry wielkie dzięki |
Autor: | gruby80 [ 24 lutego 2016, 11:08 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
dziwne ja u siebie założyłem przeloty i żadnych większych strzałów nie zauważyłem a gaźniki mam oryginalnie ustawione ? |
Autor: | odzio [ 24 lutego 2016, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
Ja częścilem gaziory i podejrzewam że oringi na air cut po ponownym złożeniu łapią dzikie powietrze ale dopiero sprawdzę to w piątek do tego czasu szukam wszystkich możliwych przyczyn niebyloby żadnej reakcji na regulację i śruba i iglica i pływakami wali jak wściekły marchewami z przedniego gara za każdym razem było robione synchro |
Autor: | gruby80 [ 24 lutego 2016, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
A zawory sprawdzałeś ? |
Autor: | odzio [ 24 lutego 2016, 12:34 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
Tak w tolerancji |
Autor: | esi [ 24 lutego 2016, 15:37 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
Z tego co pamietam to po wymiane tlumikow trzeba podniesc iglice o jeden zabek na obu gaznikach. |
Autor: | odzio [ 27 lutego 2016, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
Panowie jakiś słaby ruch na tym forum może jest ktoś z okolic wawy z doświadczeniem adv |
Autor: | marcinjunak [ 28 lutego 2016, 13:18 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
odzio pisze: Panowie jakiś słaby ruch na tym forum może jest ktoś z okolic wawy z doświadczeniem adv Ale czego oczekujesz? |
Autor: | odzio [ 28 lutego 2016, 18:49 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
Potrzebuję jakiegoś magika , nie daję rady z ustawieniem gażników pod przeloty ,wydechy robione u edka z modlina , wszystkie czynnośi zrobione pod manual poziom pływaków, iglica, skład mieszanki, zawory, aircut,luzy na gażniku ,króćce,jak spada z obrotów to walnie marchewą i za kuta nie mogę tego ogarnąć , poza tym wkręca się idealnie tak ze strzała gazu do 7000tysi, chyba że tak musi być , a i jeszcze jedno wszystkie ustawienia testowałem w różnych opcjach i najlepjej jest iglica na orginał śruba na 2,5 obrotu,a i wydech też szczelny może ktoś mi pomoże |
Autor: | marcinjunak [ 28 lutego 2016, 19:06 ] |
Tytuł: | Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty |
odzio pisze: Potrzebuję jakiegoś magika , nie daję rady z ustawieniem gażników pod przeloty ,wydechy robione u edka z modlina , wszystkie czynnośi zrobione pod manual poziom pływaków, iglica, skład mieszanki, zawory, aircut,luzy na gażniku ,króćce,jak spada z obrotów to walnie marchewą i za kuta nie mogę tego ogarnąć , poza tym wkręca się idealnie tak ze strzała gazu do 7000tysi, chyba że tak musi być , a i jeszcze jedno wszystkie ustawienia testowałem w różnych opcjach i najlepjej jest iglica na orginał śruba na 2,5 obrotu,a i wydech też szczelny może ktoś mi pomoże Miałem tak samo, identycznie z iglicą i ustawieniem mieszanki, nie było h..ja żeby nie strzelał, wymieniłem gaźniki od 2008 sm i jak ręką odjął. Wcześniej miałem ori od adv 2003 które niby teoretycznie niczym się nie różniły tylko podgrzewaniem gaźników. Potem po weryfikacji dysz i iglic okazało się że dysza miała owal więc i tak dostawało się paliwo do komór. Teraz strzela tylko jak odejmuje się gaz z ok 6-7 tys, poniżej cisza. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |