http://orangepower.pl/

Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
http://orangepower.pl/viewtopic.php?f=39&t=1878
Strona 1 z 2

Autor:  odzio [ 24 lutego 2016, 10:38 ]
Tytuł:  Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

Witam tak jak w tytule potrzebuje dokupić dysze główne pod tłumiki przeloty i zestaw naprawczy air cuta, chyba to będzie przyczyną strzelania w wydech, jeśli macie jakiś namiar do dajcie szybką odpowiedź, z góry wielkie dzięki

Autor:  gruby80 [ 24 lutego 2016, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

dziwne ja u siebie założyłem przeloty i żadnych większych strzałów nie zauważyłem a gaźniki mam oryginalnie ustawione ?

Autor:  odzio [ 24 lutego 2016, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

Ja częścilem gaziory i podejrzewam że oringi na air cut po ponownym złożeniu łapią dzikie powietrze ale dopiero sprawdzę to w piątek do tego czasu szukam wszystkich możliwych przyczyn niebyloby żadnej reakcji na regulację i śruba i iglica i pływakami wali jak wściekły marchewami z przedniego gara za każdym razem było robione synchro

Autor:  gruby80 [ 24 lutego 2016, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

A zawory sprawdzałeś ?

Autor:  odzio [ 24 lutego 2016, 12:34 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

Tak w tolerancji

Autor:  esi [ 24 lutego 2016, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

Z tego co pamietam to po wymiane tlumikow trzeba podniesc iglice o jeden zabek na obu gaznikach.

Autor:  odzio [ 27 lutego 2016, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

Panowie jakiś słaby ruch na tym forum może jest ktoś z okolic wawy z doświadczeniem adv

Autor:  marcinjunak [ 28 lutego 2016, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

odzio pisze:
Panowie jakiś słaby ruch na tym forum może jest ktoś z okolic wawy z doświadczeniem adv


Ale czego oczekujesz?

Autor:  odzio [ 28 lutego 2016, 18:49 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

Potrzebuję jakiegoś magika , nie daję rady z ustawieniem gażników pod przeloty ,wydechy robione u edka z modlina , wszystkie czynnośi zrobione pod manual poziom pływaków, iglica, skład mieszanki, zawory, aircut,luzy na gażniku ,króćce,jak spada z obrotów to walnie marchewą i za kuta nie mogę tego ogarnąć , poza tym wkręca się idealnie tak ze strzała gazu do 7000tysi, chyba że tak musi być , a i jeszcze jedno wszystkie ustawienia testowałem w różnych opcjach i najlepjej jest iglica na orginał śruba na 2,5 obrotu,a i wydech też szczelny może ktoś mi pomoże :idea:

Autor:  marcinjunak [ 28 lutego 2016, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty

odzio pisze:
Potrzebuję jakiegoś magika , nie daję rady z ustawieniem gażników pod przeloty ,wydechy robione u edka z modlina , wszystkie czynnośi zrobione pod manual poziom pływaków, iglica, skład mieszanki, zawory, aircut,luzy na gażniku ,króćce,jak spada z obrotów to walnie marchewą i za kuta nie mogę tego ogarnąć , poza tym wkręca się idealnie tak ze strzała gazu do 7000tysi, chyba że tak musi być , a i jeszcze jedno wszystkie ustawienia testowałem w różnych opcjach i najlepjej jest iglica na orginał śruba na 2,5 obrotu,a i wydech też szczelny może ktoś mi pomoże :idea:



Miałem tak samo, identycznie z iglicą i ustawieniem mieszanki, nie było h..ja żeby nie strzelał, wymieniłem gaźniki od 2008 sm i jak ręką odjął. Wcześniej miałem ori od adv 2003 które niby teoretycznie niczym się nie różniły tylko podgrzewaniem gaźników. Potem po weryfikacji dysz i iglic okazało się że dysza miała owal więc i tak dostawało się paliwo do komór. Teraz strzela tylko jak odejmuje się gaz z ok 6-7 tys, poniżej cisza.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/