Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 04:55


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 lutego 2016, 10:38 

Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42
Posty: 9
Witam tak jak w tytule potrzebuje dokupić dysze główne pod tłumiki przeloty i zestaw naprawczy air cuta, chyba to będzie przyczyną strzelania w wydech, jeśli macie jakiś namiar do dajcie szybką odpowiedź, z góry wielkie dzięki


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 lutego 2016, 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2014, 19:24
Posty: 135
dziwne ja u siebie założyłem przeloty i żadnych większych strzałów nie zauważyłem a gaźniki mam oryginalnie ustawione ?

_________________
1090 R


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 lutego 2016, 11:20 

Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42
Posty: 9
Ja częścilem gaziory i podejrzewam że oringi na air cut po ponownym złożeniu łapią dzikie powietrze ale dopiero sprawdzę to w piątek do tego czasu szukam wszystkich możliwych przyczyn niebyloby żadnej reakcji na regulację i śruba i iglica i pływakami wali jak wściekły marchewami z przedniego gara za każdym razem było robione synchro


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 lutego 2016, 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2014, 19:24
Posty: 135
A zawory sprawdzałeś ?

_________________
1090 R


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 lutego 2016, 12:34 

Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42
Posty: 9
Tak w tolerancji


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 lutego 2016, 15:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lipca 2013, 13:13
Posty: 485
Lokalizacja: Świdnica
Z tego co pamietam to po wymiane tlumikow trzeba podniesc iglice o jeden zabek na obu gaznikach.

_________________
READY TO RACE


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 lutego 2016, 21:50 

Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42
Posty: 9
Panowie jakiś słaby ruch na tym forum może jest ktoś z okolic wawy z doświadczeniem adv


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 28 lutego 2016, 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3365
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
odzio pisze:
Panowie jakiś słaby ruch na tym forum może jest ktoś z okolic wawy z doświadczeniem adv


Ale czego oczekujesz?

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 28 lutego 2016, 18:49 

Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42
Posty: 9
Potrzebuję jakiegoś magika , nie daję rady z ustawieniem gażników pod przeloty ,wydechy robione u edka z modlina , wszystkie czynnośi zrobione pod manual poziom pływaków, iglica, skład mieszanki, zawory, aircut,luzy na gażniku ,króćce,jak spada z obrotów to walnie marchewą i za kuta nie mogę tego ogarnąć , poza tym wkręca się idealnie tak ze strzała gazu do 7000tysi, chyba że tak musi być , a i jeszcze jedno wszystkie ustawienia testowałem w różnych opcjach i najlepjej jest iglica na orginał śruba na 2,5 obrotu,a i wydech też szczelny może ktoś mi pomoże :idea:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty
Nieprzeczytany postZamieszczono: 28 lutego 2016, 19:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3365
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
odzio pisze:
Potrzebuję jakiegoś magika , nie daję rady z ustawieniem gażników pod przeloty ,wydechy robione u edka z modlina , wszystkie czynnośi zrobione pod manual poziom pływaków, iglica, skład mieszanki, zawory, aircut,luzy na gażniku ,króćce,jak spada z obrotów to walnie marchewą i za kuta nie mogę tego ogarnąć , poza tym wkręca się idealnie tak ze strzała gazu do 7000tysi, chyba że tak musi być , a i jeszcze jedno wszystkie ustawienia testowałem w różnych opcjach i najlepjej jest iglica na orginał śruba na 2,5 obrotu,a i wydech też szczelny może ktoś mi pomoże :idea:



Miałem tak samo, identycznie z iglicą i ustawieniem mieszanki, nie było h..ja żeby nie strzelał, wymieniłem gaźniki od 2008 sm i jak ręką odjął. Wcześniej miałem ori od adv 2003 które niby teoretycznie niczym się nie różniły tylko podgrzewaniem gaźników. Potem po weryfikacji dysz i iglic okazało się że dysza miała owal więc i tak dostawało się paliwo do komór. Teraz strzela tylko jak odejmuje się gaz z ok 6-7 tys, poniżej cisza.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net