Autor |
Wiadomość |
odzio
|
Tytuł: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 24 lutego 2016, 10:38 |
|
Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42 Posty: 9
|
Witam tak jak w tytule potrzebuje dokupić dysze główne pod tłumiki przeloty i zestaw naprawczy air cuta, chyba to będzie przyczyną strzelania w wydech, jeśli macie jakiś namiar do dajcie szybką odpowiedź, z góry wielkie dzięki
|
|
Na górę |
|
|
gruby80
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 24 lutego 2016, 11:08 |
|
Rejestracja: 01 marca 2014, 19:24 Posty: 135
|
dziwne ja u siebie założyłem przeloty i żadnych większych strzałów nie zauważyłem a gaźniki mam oryginalnie ustawione ?
_________________ 1090 R
|
|
Na górę |
|
|
odzio
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 24 lutego 2016, 11:20 |
|
Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42 Posty: 9
|
Ja częścilem gaziory i podejrzewam że oringi na air cut po ponownym złożeniu łapią dzikie powietrze ale dopiero sprawdzę to w piątek do tego czasu szukam wszystkich możliwych przyczyn niebyloby żadnej reakcji na regulację i śruba i iglica i pływakami wali jak wściekły marchewami z przedniego gara za każdym razem było robione synchro
|
|
Na górę |
|
|
gruby80
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 24 lutego 2016, 11:58 |
|
Rejestracja: 01 marca 2014, 19:24 Posty: 135
|
A zawory sprawdzałeś ?
_________________ 1090 R
|
|
Na górę |
|
|
odzio
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 24 lutego 2016, 12:34 |
|
Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42 Posty: 9
|
|
Na górę |
|
|
esi
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 24 lutego 2016, 15:37 |
|
Rejestracja: 04 lipca 2013, 13:13 Posty: 485 Lokalizacja: Świdnica
|
Z tego co pamietam to po wymiane tlumikow trzeba podniesc iglice o jeden zabek na obu gaznikach.
_________________ READY TO RACE
|
|
Na górę |
|
|
odzio
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 27 lutego 2016, 21:50 |
|
Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42 Posty: 9
|
Panowie jakiś słaby ruch na tym forum może jest ktoś z okolic wawy z doświadczeniem adv
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 28 lutego 2016, 13:18 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3365 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
odzio pisze: Panowie jakiś słaby ruch na tym forum może jest ktoś z okolic wawy z doświadczeniem adv Ale czego oczekujesz?
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
odzio
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 28 lutego 2016, 18:49 |
|
Rejestracja: 21 lutego 2016, 09:42 Posty: 9
|
Potrzebuję jakiegoś magika , nie daję rady z ustawieniem gażników pod przeloty ,wydechy robione u edka z modlina , wszystkie czynnośi zrobione pod manual poziom pływaków, iglica, skład mieszanki, zawory, aircut,luzy na gażniku ,króćce,jak spada z obrotów to walnie marchewą i za kuta nie mogę tego ogarnąć , poza tym wkręca się idealnie tak ze strzała gazu do 7000tysi, chyba że tak musi być , a i jeszcze jedno wszystkie ustawienia testowałem w różnych opcjach i najlepjej jest iglica na orginał śruba na 2,5 obrotu,a i wydech też szczelny może ktoś mi pomoże
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Modyfikacja gaźnika w lc8 pod przeloty Zamieszczono: 28 lutego 2016, 19:06 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3365 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
odzio pisze: Potrzebuję jakiegoś magika , nie daję rady z ustawieniem gażników pod przeloty ,wydechy robione u edka z modlina , wszystkie czynnośi zrobione pod manual poziom pływaków, iglica, skład mieszanki, zawory, aircut,luzy na gażniku ,króćce,jak spada z obrotów to walnie marchewą i za kuta nie mogę tego ogarnąć , poza tym wkręca się idealnie tak ze strzała gazu do 7000tysi, chyba że tak musi być , a i jeszcze jedno wszystkie ustawienia testowałem w różnych opcjach i najlepjej jest iglica na orginał śruba na 2,5 obrotu,a i wydech też szczelny może ktoś mi pomoże Miałem tak samo, identycznie z iglicą i ustawieniem mieszanki, nie było h..ja żeby nie strzelał, wymieniłem gaźniki od 2008 sm i jak ręką odjął. Wcześniej miałem ori od adv 2003 które niby teoretycznie niczym się nie różniły tylko podgrzewaniem gaźników. Potem po weryfikacji dysz i iglic okazało się że dysza miała owal więc i tak dostawało się paliwo do komór. Teraz strzela tylko jak odejmuje się gaz z ok 6-7 tys, poniżej cisza.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|