Nie będę się rozpisywał , bo wszyscy tu są dobrzy z teorii . Najpierw fakty żeby nie było kolejnego bicia piany .
motor z 99 na zdjęciu , jest rok 2005 już są 625 różnica niewyobrażalna , we wszystkim, najważniejsze SC nie jest łatwo zapalić, nawet jak już opanujesz sztukę ustawiania go na dekompresatorze. Kto nie miał zrdowego silnika, zwykle nie ma pojęcia co pisze.
tu we trójkę wyciągaliśmy go żeby zapalić ...kopak nie dochodził w dół, bez szans.
miałem kilka różnych motocykli enduro po drodze , jednak znów zrobiłem 625 . Musi być świerzy max 10 tyś ( i tak jakiś chuj zamienił mi damper ) , trzeba wymienić przednie zawieszenie + koło ( dopiero zaczyna się prowadzić i wybierać ) ostatnio w tripie 425 km offu spalił mi 5 jechałem z 640 ADV
przez 3000 km nie zrobiłem w nim nic ( sorry pompa sprzęgła ) po 2500 wyprałem filtr i dolałem 200 ml oleju . Tylko 625 i tylko w oryginale tylko keihin zresztą innych nie ma , zapierdala pięknie . Nie kupuj starych sztrucli , to nie jedzie ... od 04 . przód kupi ktoś do kondona typu Yamacha Honda z pocałowaniem ręki, nie dołożysz więcej niż 200- 300 pln.