Zielonesąlepsze pisze:
co zrobić nic nie zrobisz wyjebane mam na pisownie i chyba trzeba zmienić forum ale na lc4
Może i masz racje, nikt tu nie będzie za Tobą płakał, druciarzy nie lubię i staram się unikać rad leczenia żeliwem motocykla przewidzianego do zap..nia.
Musisz zrozumieć jedną rzecz, jesteśmy za biedni żeby dwa razy płacić za to samo a tak właśnie robią druciarze, koniec końców i tak wychodzi kwota dwa razy większa, a co najważniejsze ludzie nie liczą swojego czasu, no bo po co.. Wyobraź sobie że niektórzy ludzie na forum na które nie możesz się zalogować nawet nie wiedzą że trzeba dystansować wał w lc4 albo montują tulejkę metalowo gumową zamiast łożyska dolnego w amortyzatorze tylnym.
LC8 kupisz już za 12-15 tys więc cenowo tyle samo co sxc, a zastosowanie tego moto jest o wiele szersze niż lc4.
Z rozważań teoretycznych i tak nic Ci nie przyjdzie, najpierw się przejedź na każdym z tych moto to będziesz wiedział czego chcesz a to kawał sraki sprzedaj jak najszybciej tylko nie pisz że igła.
P.S.
Z tego co wiem to w podstawówce i gimnazjum uczą interpunkcji i pisowni.
_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz
WSK jest nadal