Dzisiaj jest 01 maja 2024, 01:44


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 maja 2013, 16:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA

I skończcie się rozczulać , twardym trzeba być :lol:

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 maja 2013, 09:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3368
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
he he spoko filmik, pokazuje podstawowe błędy i na czym traci sie najwięcej energii, gdzieś było jeszcze takie coś ale z ciężkimi motocyklami.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 maja 2013, 20:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 grudnia 2011, 19:45
Posty: 153
chodzi Ci o film od http://www.dualsportriding.com
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YP5eKq5mdIU
sorka ale nie mam pojęcia jak wkleja się filmy tutaj

_________________
KTM 990 Adventure „S” DZIK
21'BROTHERS -http://www.21brothers.eu


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 maja 2013, 20:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Ciezkie motory to maja frendzle przy kanapach , albo przynajmniej wlasciciel ma ogon wiewiorki , gdzies przyczepiony ...
Poniewaz musze przestac myslec o pozbyciu sie mojego kloca , ktos przypadkiem nie wie gdzie taki ogon mozna nabyc , oczywiscie w drodze kupna :) ?
A ogladanie filmow gdzie przypadkiem komus uda sie przejechac przez "tory samodzielnie " grozi wizyta w gipsowni i rekonwalescencja :)
Motor ma byc lekki , a w glowicy nie powinien miec zbednych elementow :)

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 maja 2013, 20:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 marca 2012, 21:24
Posty: 474
Lokalizacja: Lubuskie, Sulechów
Piothrus już widzę zaczynasz mieć ortodoksyjne poglądy lekki to 2t tamto.
Taki dobry jesteś w te enduro i na tyle rzeczy potrafisz wskoczyć i przeskoczyć ale choć na rowerek się umówimy na jakąś traskę MTB mini niech będzie 30 km tam zerwany biceps ci nie przeszkodzi a zapewniam że zmęczysz się bardziej jak na tym tristo hehe :>

Podobnie trial na motocyklach ?! co to jest ?! widziałeś trial na rowerach ? przeskakiwanie z toru na tor ?
To są umiejętności a nie śmierdzący bzyk w lesie podjeżdżający pod górkę w parku narodowym.
zobacz sobie filmy stare jak świat a to jeden z mistrzów w temacie po cichu bez smrodu



PS. Oczywiście 300 chciałbym mieć i ci zazdroszczę zarówno sprzętów jak i doświadczenia w jeździe :)

_________________
LC8 950 Adv 04 S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 26 maja 2013, 23:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11
Posty: 3703
Lokalizacja: Szczecin
Piothrus pisze:
Motor ma byc lekki , a w glowicy nie powinien miec zbednych elementow :)


e tam...

_________________
www.21brothers.eu - Wytwórnia ROGALI oraz innych wypieków
www.ADVD.PL - Łowcy Niewygód
https://www.facebook.com/pages/21brothe ... 21?fref=ts
https://www.youtube.com/user/21brothers ... _as=public - Oficjalny kanał wyprawowy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 maja 2013, 18:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 marca 2013, 21:39
Posty: 64
Lokalizacja: Kraków
Pit zwróciłeś uwagę że w okolicach 11-12 minuty na jazdę po kamieniach zamienił motor na 4T ? Pewnie im było szkoda dyfuzora obijać :D Dlatego + to że mi się mocny dół przyda to się nad 4T zastanawiam...

_________________
690R+Freeride 250R


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 27 maja 2013, 22:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Igrek , Monty nadal jest w rodzinie ...
Zytek , mocny dół nie pomaga uwierz mi na słowo , łatwiej ruszyć mi 300 -ka niż kopać doły na podjeździe 450-ką , a na dyfuzor mam osłonę
Obrazek
Nie chcę nikogo na siłę uszczęśliwiać , mnie to zajęło kilka lat , a forum jest po to żeby było łatwiej ... chyba ? miałem ta motocykle i chyba mogę się wypowiadać ...

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 28 maja 2013, 20:39 

Rejestracja: 20 stycznia 2012, 14:17
Posty: 154
Witam

Piothrus tracisz takie atrakcje jak mielenie gumą kamieni na podjeździe, kopanie kolein w holwegach, urwanie zaworu czy kopanie do upadłego czterociacha bez luzów (zaworowych).
Dla coponiektórych to dopiero jest "jazda" i hard i chgwctj.
To, że 4t są do du.y wiem, nie dalej kal 2-3 niedziele temu na jakiś XRR czt KXF młode chłopy omal że mi w krzaczorach nie zeszli....
Furda, motek na przyczepie, łikiend z plemieniami :)))))

Pozdr
rr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: jak to się robi z motorami
Nieprzeczytany postZamieszczono: 29 maja 2013, 07:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Jedyny argument nie do obrony to spalanie ... ale czy to jest tak istotne ;) już nauczyłem się jeździć z bombą w plecaku . Po jednej stronie 1,5 litra picia , po drugiej benzyny :shock: trzeba uważać żeby się nie pomylić ...

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net