Autor |
Wiadomość |
enduro72
|
Tytuł: Mapy zapłonu Zamieszczono: 31 października 2015, 17:05 |
|
Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57 Posty: 40 Lokalizacja: Kraków
|
Tym razem wrzucam na tapetę temat map zapłonu. Czy ktoś zmieniał/próbował to ustawiać i w ogóle jaki tego efekt - czy czuć dużą różnicę w charakterystyce silnika/ Jeszce pytanie, jak to się zmienia i która to wtyczka jest do ustawiania tych map, bo u mnie za lampą jest kilka wtyczek nigdzie nie jest podpiętych?
_________________ LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570
|
|
Na górę |
|
|
enduro72
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 01 listopada 2015, 19:47 |
|
Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57 Posty: 40 Lokalizacja: Kraków
|
Nie ma to jak pogadać samemu ze sobą znalazlem taki przełącznik - 80 USD z opisem podłączenia(niestety dopiero w sobotę będe mógł to sprawdzić czy taka wtyczka u mnie jest) Poniżej instrukcja podpięcia - może komuś się przyda. http://gallery.trailtech.net/media/inst ... LV-119.pdfna chłopski rozum jak widzę to działa na zasadzie zwarcia poszczególnych kabli . Pytanie czy ktoś próbował już jaki efekt takiej zmiany , czy są odczuwalne różnice?
_________________ LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570
|
|
Na górę |
|
|
lewar131
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 02 listopada 2015, 07:07 |
|
Rejestracja: 13 grudnia 2011, 08:29 Posty: 190 Lokalizacja: Kraków (okolice)
|
Ja mam taki w Bergu TE300, nie czuję różnicy pomiędzy mapami Ale może za mało nim jeszcze jeździłem...
|
|
Na górę |
|
|
Fat
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 02 listopada 2015, 08:42 |
|
Rejestracja: 30 stycznia 2015, 11:02 Posty: 51 Lokalizacja: Poznań
|
http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/0 ... 974044.pdf - instrukcja montażu oryginalnego przełącznika. Mam takie ustrojstwo u siebie i między mapą Standard a "Wet" czuć różnicę (moto jest mniej narowiste, zwłaszcza w dolnych partiach obrotów), między Standard a "Advanced" nie zauważyłem różnic. Inna sprawa, że testowałem to tylko raz i w sumie cały czas i tak jeżdżę na standardowym ustawieniu. Aha, taki przełącznik można też ogarnąć samemu - szczegóły na innym forum ( http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/prze ... 11068.html)
_________________ KTM 990 SM + Huska FE 250
|
|
Na górę |
|
|
enduro72
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 02 listopada 2015, 18:36 |
|
Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57 Posty: 40 Lokalizacja: Kraków
|
A gdzie macie tą wtyczkę - pod siedzeniem czy za lampą? Bo na tej instrukcji jest w exc pod siedzeniem widzę a ten przełącznik co przesłałem linka podpina się do wtyczki za lampą . Niestety nie mam mojego berga w miejscu zamieszkania i nie mam jak sprawdzic.
_________________ LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570
|
|
Na górę |
|
|
Piothrus
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 02 listopada 2015, 21:08 |
|
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54 Posty: 1317 Lokalizacja: WARSZAWA
|
Lewar , u Ciebie w 2T nie ma map to jest przełącznik homologacji taka inna iskra
|
|
Na górę |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 02 listopada 2015, 21:27 |
|
Rejestracja: 17 grudnia 2011, 10:08 Posty: 595 Lokalizacja: S-ec
|
ja miałem i różnice są wyczuwalne ale bez przesady. W górach jeździłem na najsłabszej mapie, wydawało mi się, że dół był troszkę łagodniejszy. W piach to tylko sport.
_________________ 690 R
|
|
Na górę |
|
|
lewar131
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 03 listopada 2015, 07:09 |
|
Rejestracja: 13 grudnia 2011, 08:29 Posty: 190 Lokalizacja: Kraków (okolice)
|
Piothrus pisze: Lewar , u Ciebie w 2T nie ma map to jest przełącznik homologacji taka inna iskra Całkiem możliwe... Wiesz co - nazywa się to ignition switch, faktycznie ja nawet nie wiem gdzie i czy (?) to jest podłączone, bo jak na razie to tylko tym motkiem jeżdżę, a nie naprawiam
|
|
Na górę |
|
|
enduro72
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 03 listopada 2015, 11:17 |
|
Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57 Posty: 40 Lokalizacja: Kraków
|
rumpel pisze: ja miałem i różnice są wyczuwalne ale bez przesady. W górach jeździłem na najsłabszej mapie, wydawało mi się, że dół był troszkę łagodniejszy. W piach to tylko sport. Rumpel, a pamiętasz gdzie to podpinałeś? Jak to sprawdzić bez kupowania przełącznika, da się to jakoś spiąć bez przełącznika? - chcę tylko sprawdzić jak to chodzi ,a jak się sprawdzi to pomyśle o jakimś przełączniku dopiero
_________________ LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570
|
|
Na górę |
|
|
PawelM.
|
Tytuł: Re: Mapy zapłonu Zamieszczono: 03 listopada 2015, 11:24 |
|
Rejestracja: 21 września 2014, 12:40 Posty: 562 Lokalizacja: Marki
|
Kolega Fat wrzucił linki i w drugim masz opisz jak zrobic przełącznik za 3.5zl oraz ze kostka była pod siedzeniem
_________________ Jest KTM 640 ADV 2004r Byl KTM 950 ADV 2005r.
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|