Dzisiaj jest 03 grudnia 2024, 12:47


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 31 października 2015, 17:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
Tym razem wrzucam na tapetę temat map zapłonu. Czy ktoś zmieniał/próbował to ustawiać i w ogóle jaki tego efekt - czy czuć dużą różnicę w charakterystyce silnika/
Jeszce pytanie, jak to się zmienia i która to wtyczka jest do ustawiania tych map, bo u mnie za lampą jest kilka wtyczek nigdzie nie jest podpiętych?

_________________
LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 01 listopada 2015, 19:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
Nie ma to jak pogadać samemu ze sobą :)

znalazlem taki przełącznik - 80 USD z opisem podłączenia(niestety dopiero w sobotę będe mógł to sprawdzić czy taka wtyczka u mnie jest)
Poniżej instrukcja podpięcia - może komuś się przyda.
http://gallery.trailtech.net/media/inst ... LV-119.pdf

na chłopski rozum jak widzę to działa na zasadzie zwarcia poszczególnych kabli .
Pytanie czy ktoś próbował już jaki efekt takiej zmiany , czy są odczuwalne różnice?

_________________
LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 listopada 2015, 07:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 grudnia 2011, 08:29
Posty: 190
Lokalizacja: Kraków (okolice)
Ja mam taki w Bergu TE300, nie czuję różnicy pomiędzy mapami :)
Ale może za mało nim jeszcze jeździłem...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 listopada 2015, 08:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 stycznia 2015, 11:02
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/0 ... 974044.pdf - instrukcja montażu oryginalnego przełącznika.

Mam takie ustrojstwo u siebie i między mapą Standard a "Wet" czuć różnicę (moto jest mniej narowiste, zwłaszcza w dolnych partiach obrotów), między Standard a "Advanced" nie zauważyłem różnic. Inna sprawa, że testowałem to tylko raz i w sumie cały czas i tak jeżdżę na standardowym ustawieniu.

Aha, taki przełącznik można też ogarnąć samemu - szczegóły na innym forum (http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/prze ... 11068.html)

_________________
KTM 990 SM + Huska FE 250


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 listopada 2015, 18:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
A gdzie macie tą wtyczkę - pod siedzeniem czy za lampą? Bo na tej instrukcji jest w exc pod siedzeniem widzę a ten przełącznik co przesłałem linka podpina się do wtyczki za lampą .
Niestety nie mam mojego berga w miejscu zamieszkania i nie mam jak sprawdzic.

_________________
LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 listopada 2015, 21:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54
Posty: 1317
Lokalizacja: WARSZAWA
Lewar , u Ciebie w 2T nie ma map :) to jest przełącznik homologacji taka inna iskra :)

_________________
990 ADV "R" , HUSQA 300 TE 17 , 625 SXC , BETA EVO :)
http://www.enduro-tech.eu
https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 02 listopada 2015, 21:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 grudnia 2011, 10:08
Posty: 595
Lokalizacja: S-ec
ja miałem i różnice są wyczuwalne ale bez przesady. W górach jeździłem na najsłabszej mapie, wydawało mi się, że dół był troszkę łagodniejszy. W piach to tylko sport.

_________________
690 R


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 listopada 2015, 07:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 grudnia 2011, 08:29
Posty: 190
Lokalizacja: Kraków (okolice)
Piothrus pisze:
Lewar , u Ciebie w 2T nie ma map :) to jest przełącznik homologacji taka inna iskra :)


Całkiem możliwe... Wiesz co - nazywa się to ignition switch, faktycznie ja nawet nie wiem gdzie i czy (?) to jest podłączone, bo jak na razie to tylko tym motkiem jeżdżę, a nie naprawiam 8-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 listopada 2015, 11:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 listopada 2013, 18:57
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
rumpel pisze:
ja miałem i różnice są wyczuwalne ale bez przesady. W górach jeździłem na najsłabszej mapie, wydawało mi się, że dół był troszkę łagodniejszy. W piach to tylko sport.


Rumpel, a pamiętasz gdzie to podpinałeś?
Jak to sprawdzić bez kupowania przełącznika, da się to jakoś spiąć bez przełącznika? - chcę tylko sprawdzić jak to chodzi ,a jak się sprawdzi to pomyśle o jakimś przełączniku dopiero

_________________
LC4 SXC 540 -> Husaberg FE570


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Mapy zapłonu
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 listopada 2015, 11:24 

Rejestracja: 21 września 2014, 12:40
Posty: 562
Lokalizacja: Marki
Kolega Fat wrzucił linki i w drugim masz opisz jak zrobic przełącznik za 3.5zl oraz ze kostka była pod siedzeniem

_________________
Jest KTM 640 ADV 2004r
Byl KTM 950 ADV 2005r.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net