Rejestracja: 02 marca 2012, 21:24 Posty: 474 Lokalizacja: Lubuskie, Sulechów
Dobra przyznaję... Kurcze też mi się wkręciły te triale , wiadomo najlepsi na nich jeżdżą :> Dobra ale pytanie czy ktoś wie , taka montesa 315 na kogo to jest projektowane wagowo ? Nie na gościa 80 kilo ? Przecież jak ja na tym stanę to juz mam 0 skoku zawiechy, te sprężynki w lagach jak w rowerowych to bankowo do wymiany i weś tu znajdź sprężynę do jakiegoś marzocchi czy co tam siedzi która 110 kilo ridera i motorek ładnie utrzyma, z tyłu pewnie podobnie. A to chyba kluczowa sprawa jeśli chodzi o podbijanie koła a później podbicie tyłu też, zawieszenie musi mieć tam pole do sprężenie i rozprężenia z odpowiednią siłą. Druga sprawa jak to wygląda z tymi silnikami , taka stara montesa to co czy tam juz tłok cylinder do czegoś się nadaje ? Czy w tych sprzętach obowiązują jakieś terminy na wymianę głównych komponentów ? Dalej znawcy podpowiedzcie coś.
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
ja jako nie znawca... mogę powiedzieć iż 2 razy takim czymś jeździłem... szło na koło że hej... a i podskakiwać się dało... przy mojej niewysublimowanej budowie ciała..