Rejestracja: 22 września 2014, 17:49 Posty: 145 Lokalizacja: Dukla
Opanowałeś temat z szimą? Stawiam na ustawienie zawiasu. Krótka historyjka : Robiłem tylny amor w BFG suspension. Otrzymałem jako ustawiony i miałem być zadowolony. Byłem. Zrobiłem kilka tys kilometrów na szosówkach. Było git. Wybierałem się na BJT założyłem kostki i odpuściłem dwa kliki na dobiciu. Przy 130 nie dawałem rady utrzymać kiery. Myślę gumy na szybko wrzucone bez wyważenia. Zjechałem na stację zatankować i postanowiłem wrócić do poprzednich ustawień efekt 180 bez problemu. Czyli albo zawias albo cud.
Miałem taką sytuację a 1190R wymieniłem opony w serwisie po 5500 km na takie same Continental. Zrobiłem niecałe 1 tyś. km i sytuacja się powtarza.Jakie gumy założyć głównie na asfalt może doradzicie
Mam 1290 SA z 15 roku. Powyżej 180 shimma i to konkretna. Szyba wysoka Puig, czy z kuframi czy bez zachowanie takie same. Opony w porządku. Gdzie szukać przyczyny? W amorze skrętu?