Dzisiaj jest 17 maja 2024, 09:14


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 30 marca 2021, 10:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 października 2015, 17:04
Posty: 440
Lokalizacja: Lubliniec
W LC8 też pierwsze co robisz to wymieniasz korek chłodnicy. U siebie też to przerabiałem jak wyrzucał płyn podczas jazdy autostradą.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 01 kwietnia 2021, 16:47 

Rejestracja: 01 października 2020, 19:06
Posty: 31
Któryś mechanior z jutuba mówił że korek chłodnicy to co 2-3 lata do wymiany.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 01 kwietnia 2021, 23:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2013, 11:33
Posty: 572
:idea:

Czemu trzeba wymieniać ten korek? Mój pamięta fabrykę w Austrii.
CF


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 02 kwietnia 2021, 07:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3372
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
CeloFan pisze:
:idea:

Czemu trzeba wymieniać ten korek? Mój pamięta fabrykę w Austrii.
CF


Właśnie dlatego zawsze sprawdza się powiedzenie jak dbasz tak masz.
Jak na korku od wierzchu jest kilo zapieczonego błota to nie funkcjonuje dobrze, nie puszcza ciśnienia, nie odpowietrza układu. Czasem możesz nawet spotkać zassane węże pokurczone bo korek nie dopuścił płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. Druga sprawa sprężyna i uszczelka na korku. Potrafi od super hiper racingowego płynu zwyczajnie się rozpuszczać, wtedy puszcza ciśnienie poniżej wartości, układ nie może dobrze funkcjonować, już nie raz spotkałem się z patentem na dokładanie dętki pod korek żeby nie wywalało płynu. Druciarstwo ale w trasie ratuje. Niektórzy doginają te boczne zęby żeby korek bardziej dociskał, no cuda czasem możesz spotkać. Dlatego nawet w manualu jest napisane jak sprawdzać przy jakim ciśnieniu otwiera się sprężyna na rozgrzanym silniku.
No i najważniejsze, te nowe korki nie są już takie same jak te sprzed 10 lat, wyglądają tak samo ale zostawiają wiele do życzenia więc siłą rzeczy wytrzymują krócej.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 02 kwietnia 2021, 08:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 października 2015, 17:04
Posty: 440
Lokalizacja: Lubliniec
Mój korek wytrzymał 70tys. km mimo tego, że moto było używane wyłącznie na czarnym przez pierwszego właściciela. Jak ja kupiłem moto to przy jeździe autostradowej puszczał płyn nadmiarem. Po wymianie korka temat ustał.

Ostatnio miałem LC4 Supermoto na serwisie od kolegi i tam przy 24tys. km uszczelka od korka była cała popękana i moto też wyrzucało płyn. Po wymianie korka wszystko OK.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 02 kwietnia 2021, 21:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 grudnia 2011, 10:08
Posty: 595
Lokalizacja: S-ec
przed wyjazdem do Iranu zrobiłem profilaktycznie pompe wody i wymieniłem korek na nowy, oczywiście nie zrobiłem wcześniej jazdy próbnej. Jak się domyślacie nowy korek okazał sie wadliwy, co sie nawqrwiałem to moje. Po powrocie wrocilem do korka starego z nalotem 80tys tak wiec róznie to bywa. Choc w małych nigdy nie mialem problemów po wymianie na nowe.

_________________
690 R


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 13 kwietnia 2021, 08:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 czerwca 2013, 13:53
Posty: 405
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Mój miał prawie 40k km jak sprzedałem i korek oryginał. Więc to loteria, może przegrzanie mu szkodzi.??

_________________
KTM 1190 Adventure


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 13 kwietnia 2021, 13:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3372
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Borewicz pisze:
Mój miał prawie 40k km jak sprzedałem i korek oryginał. Więc to loteria, może przegrzanie mu szkodzi.??


Temperatura silnika może nie ale wiek gumy na korku już bardziej.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 13 kwietnia 2021, 16:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2013, 11:33
Posty: 572
:idea:

To nie awaria, ale warto pamiętać o tarczach hamulcowych. Mi się przypomniało, jak przednie zdarły się już poniżej limitu, do 4,25mm.

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 15 kwietnia 2021, 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 czerwca 2013, 13:53
Posty: 405
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
marcinjunak pisze:
Borewicz pisze:
Mój miał prawie 40k km jak sprzedałem i korek oryginał. Więc to loteria, może przegrzanie mu szkodzi.??


Temperatura silnika może nie ale wiek gumy na korku już bardziej.


Prawda, z wiekiem guma pada, chociaż mój był z 2006, ale garażowany ;)

Celofan, po jakim przebiegu pewnie jakieś 150k km, to mistrzowska wytrzymałość przy tej wadze sprzęta + to co na niego ładowałeś. :)

_________________
KTM 1190 Adventure


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net