Dzisiaj jest 19 maja 2024, 10:05


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 26 września 2017, 22:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 czerwca 2014, 18:27
Posty: 100
Lokalizacja: IRL / Dolny Sląsk
Ostatnio zapaliła sie kontrolka ciśnienia oleju, po przeczytaniu paru postów, wnioskowałem że czujnik.
990 SM 2008r. 29tys.
Standardowa awaria w LC8, ale człowiek w pierwszej chwili ma czarne myśli.

_________________
Obrazek
______________________
KAT 990 SM
XT 660 R
DR 650 rse [ex]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 30 września 2017, 21:20 

Rejestracja: 06 lipca 2017, 16:03
Posty: 133
Urywające się sety pasażera. Coś słabe to amelinium;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 30 września 2017, 22:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 grudnia 2011, 10:08
Posty: 595
Lokalizacja: S-ec
pogiete widzialem ale urwanych nie :) zle sie przewracasz po prostu ;)

_________________
690 R


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 01 października 2017, 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2013, 11:33
Posty: 572
BLACK pisze:
Urywające się sety pasażera. Coś słabe to amelinium;)


Może piszesz o podróbie 8-) Kiedy kolega ciął w moim moto set pasażera, diaks z ledwością udźwignął to zadanie :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 29 listopada 2017, 18:18 

Rejestracja: 29 listopada 2017, 18:03
Posty: 1
Przy 26tys.do wymiany torque limiter. Podobno byla akcja serwisowa I wymieniali na gwarancji ale poprzedni wlasciciel Szwed przespal akcje i jak tylko kupilem zaczal halasowac as calkiem przestal odpalac. W zestawie pokrywa,inny torque limiter ,zebatki i uszczelki.
Do tego pompa sprzegla ciekla ale tloczek wymienilem i jest petarda. Teraz zaczyna przy duzej temperaturze na wentylatorze tykac i blyskac kontrolka oleju ale to ogarne. Reszta lata bez problemow


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 30 listopada 2017, 00:52 

Rejestracja: 09 maja 2017, 17:29
Posty: 169
Jak mryga lampka od cisnienia oleju to pewnie regulator cisnienia pod koszem do roboty.

_________________
ADV990


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 04 grudnia 2017, 14:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2016, 17:41
Posty: 77
Lokalizacja: Skierniewice
950 2003 kupiłem z przebiegiem 104 kkm, teraz ma 116. Za mojej kadencji zrobione:
-wymiana uzwojenia statora bo się zjarał
-wymiana regulatora ciśnienia w pompie bo migała kontrolka (nic to nie dało)
-wymiana całego kompletnego rozrządu (łańcuchy, napinacze, ślizgi), przy okazji nowy simmer na wałku wyrównoważającym, ustawienie zaworów (kontrolka nadal miga przy bardzo rozgrzanym piecu)
-wymiana linek gazu bo stare się poprzecierały
-nowy zawór zwrotny w zbiorniku oleju - stary nie trzymał, zaleję na wiosnę motorexa i zobaczę jak będzie
z ciśnieniem oleju
-pospawany kolektory tylny
To chyba tyle jeśli chodzi o silnik, wiadomo że oleje, filtry, serwis zawiasu, łożyska w kole, klocki etc. No i części które zniszczyły się w offie. Ogólnie kupiłem to moto licząc się z wymianą pieca, ale póki co nadspodziewanie dobrze znosi złe traktowanie i liczę, że do 150 tysi dociągnie :D Aha, silnik nie był wcześniej wymieniany, były za to zrobione wszystkie akcje serwisowe dla rocznika 2003. Nie miałem żadnej "typowej" awarii np wysprzęglika czy pompy paliwa (oryginały).

Polecam po kupnie zrobić porządny serwis: gaźniki, zawory, luknąć na rozrząd, profilaktycznie pompa wody, zawór zwrotny i ciśnienia oleju, simmer na wałku wyrównoważającym. Silnik jest prosty w serwisie, tylko sporo rozbierania żeby się do czegokolwiek dostać, więc warto zrobić wszystko za jednym podejściem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 04 grudnia 2017, 15:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3373
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Ja tez tak miałem z regulatorem ciśnienia oleju. Kupiłem następny i spokój. Kontrolka nie błyska ale wiedziałem ze to nie wina oleju bo cały czas leje ten sam. Styki na pompie wytrzymują do 60 tys. Sprawdzone. Teraz bede właśnie wkładał nowa pompę paliwa bo styki z tourmaxa starczaja na sezon wiec szkoda czasu i kasy na lutowanie.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 04 grudnia 2017, 15:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2016, 17:41
Posty: 77
Lokalizacja: Skierniewice
Znaczy fabrycznie nowy regulator nie trzymał czy co?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Awarie w Lc8
PostZamieszczono: 04 grudnia 2017, 17:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3373
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
bicio pisze:
Znaczy fabrycznie nowy regulator nie trzymał czy co?


Tak, wsadziłem i było to samo, ale weź to zareklamuj, nie da się, więc się wku..łem i kupiłem jeszcze jeden, i na tym wszystko działa jak trzeba do tej pory, już jakieś 60 tys.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net