Rejestracja: 05 października 2015, 17:04 Posty: 440 Lokalizacja: Lubliniec
A więc lagi rozebrane. Miałem wcześniej założone uszczelniacze Ariette. Wychodzi mi, że wytrzymały 4tys. km. Teraz zamówiłem nowe uszczelniacze OE, nowe uszczelniacze błotne OE, nowe panewki. Olej Valvoline 5W.
"Awarie". Kiedy demontowałem część układu wydechowego, żeby sprawdzić jak się ma sprzęgło, uszkodziłem jeden z grafitowych uszczelniaczy. No to dziś wymieniłem obydwa. Przy okazji. Śruby mocujące kołnierze kolektora do puszek wydechu, trzeba zmieniać. U mnie, poprzednie trzeba było ciąć. Teraz, po 31 tyś km, łby korodują i ledwo to zniosły klucz. Po kontroli sprzęgła, okazało się, że najbardziej zużyte i bliskie minimum tolerancji, są sprężyny dociskające przekładki. Nowe sprężyny zamówiłem takie, jak przewiduje fabryka - z zielonym oznaczeniem. Już na oko było widać, że stare są zmęczone i zrobiły się krótsze. Podchodziłem do tych sprężyn jak do jeża, a okazało się, że to praca na 15 minut i nie ma tu nic skomplikowanego
Skończył się rozrusznik. Dawał wcześniej objawy cięższego rozruchu, ale ignorowałem to. No i zatrzymał się całkowicie. Żeby się do niego dostać, trzeba wybebeszyć wszystko, łącznie z przepustnicami i częścią układu chłodzenia. W sumie to sporo wytrzymał. Wcześniej nie miałem z nim żadnych kłopotów. Choć tego nie lubię, kupiłem używany, działający. Motocykl znów odpala z półobrotu jak Chuck Norris
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
lukasz_vip pisze:
A więc lagi rozebrane. Miałem wcześniej założone uszczelniacze Ariette. Wychodzi mi, że wytrzymały 4tys. km. Teraz zamówiłem nowe uszczelniacze OE, nowe uszczelniacze błotne OE, nowe panewki. Olej Valvoline 5W.
Tez sie przymierzam do wymiany. Czy ktoś próbował takie zielone uszczelniacze od SKF (link)? SKF nie wymienia Ktm 990Adv w swoim katalogu, ale wydaje mi sie że numer katalogowy uszczelniaczy (kpl) to KITG-48W-HD - ktos to może potwierdzić?