Autor |
Wiadomość |
red
|
Tytuł: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 05 stycznia 2012, 21:22 |
|
Rejestracja: 06 grudnia 2011, 17:53 Posty: 50
|
wiele krąży faktów i mitów w temacie silnika LC8, chciałbym abyśmy wpisywali tu wszystkie potwierdzone awarie, zarówno ADV jak i innych modeli. tak aby potwierdzić mocne i słabe strony tych modeli. bez ściemy.
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 05 stycznia 2012, 21:28 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
KTM 950 ADV 2003 rok, przy 56 tys. km przebiegu - USTERKA - sprzegiełko rozrusznika, padło (koszta naprawy 11euro - używka, koszta nowego, tylko z statorem blisko 2100 zł)
KTM 950 SE 2007 rok, przebieg 6 tys. km, USTERKA - Padł regler, gotując aku i całą instalację elektryczną - wada fabryczna, umiejscowienia reglera nad układem wydechowym, (koszta naprawy: regler używka 150 zł, plus nowy akumulator 150 zł) regler przeniesiony. więcej usterek nie stwierdzono
|
|
Na górę |
|
|
irokez
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 05 stycznia 2012, 21:35 |
|
Rejestracja: 10 grudnia 2011, 14:05 Posty: 248
|
KTM 990 Adv R 2010, przy 15 tys. uciekł płyn hydrauliczny ze sprzęgła, przy 30 tys. pociekły lagi, przy 32 tys. spaliłem sprzęgło - moja wina..., od nowości miałem problemy z czujnikiem prędkości, kilka razy wymieniałem, pomogło poprawienie ułożenia wiązki elektrycznej (pierwotnie przy skręcaniu łamał się przewód)
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 05 stycznia 2012, 21:48 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
Irokez z tym płynem to jednak, pokusiłbym się o akcesoryjny wysprzęglik, na Twoim miejscu. na moim z resztą też, sama dolewka i odpowietrzenie nie załatwia sprawy, może walnąć kiedykolwiek, tak to już z nim jest
|
|
Na górę |
|
|
irokez
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 05 stycznia 2012, 22:05 |
|
Rejestracja: 10 grudnia 2011, 14:05 Posty: 248
|
no zmienię ten wysprzęglik...
zapomniałem, przy 8 tys. zalałem karsherem pod wysokim ciśnieniem wyświetlacz, reklamacja i dostałem nowy
|
|
Na górę |
|
|
Piothrus
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 06 stycznia 2012, 01:00 |
|
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 19:54 Posty: 1317 Lokalizacja: WARSZAWA
|
Pompa paliwa , dwie równocześnie w Marokko ,17 tysi , oczywiście było tankowane z butelek na gwarancji pompa i sprzęgło ... jutro rozpiszę się o reszcie ... teraz przy 20 tysiach dopiero jedzie jak złoto miękko przyspiesza
|
|
Na górę |
|
|
kabat
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 06 stycznia 2012, 15:34 |
|
Rejestracja: 05 stycznia 2012, 22:51 Posty: 241 Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
|
Po zakupie SE praktycznie odrazu padła pompa paliwa. I byłem zły na maxa bo jak go kupiłem to zaraz do serwisu oddałęm na regulacje zaworów, gaźników itd. I powiedziałem żeby styki wymienili na pompie, tak na zaś ale mi powiedział przy odbiorze moto że nie wymienił bo były dobre no i zaraz potem mi poszła pompa. Nie wiedziałem co jest grane bo niby jeszcze przed chwila mi mówili ze wszytko jest ok z pompa. Regulowałem gaźniki, myślałem ze to zaworki iglicowe, ze się komora zalewa paliwem, kurde jak się namęczyłem 10 razy dziennie gaźniki wyjmowałem i kombinowałem. W końcu znowu oddałem do serwisu i się okazało że jednak styki nie były dobre , po wymianie na nowe wszytko jest super. Ale kolejne 500 poszło się jebać ;/
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 06 stycznia 2012, 17:53 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3375 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Ja po kupnie przy 43 tys zrobiłem pompę paliwa, po 15tys nowe styki się przydadzą bo już ich 1/3 została, teraz przy 57 wymieniam uszczelniacz pompy wody, zaworki iglicowe też daję nowe bo jeden czasem przepuszczał, wysprzęglik był wymieniony przy 36 tys jeszcze w Szwajcarii i na razie wymieniam tylko płyn razem z wymianą oleju.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 07 stycznia 2012, 00:02 |
|
Rejestracja: 25 listopada 2011, 14:11 Posty: 3703 Lokalizacja: Szczecin
|
Kabat , przenieś Regler, bo jego umiejscowienie nad kolektorem to kiepski pomysł.
|
|
Na górę |
|
|
kabat
|
Tytuł: Re: Awarie w Lc8 Zamieszczono: 07 stycznia 2012, 07:19 |
|
Rejestracja: 05 stycznia 2012, 22:51 Posty: 241 Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
|
Ex , u siebie gdzie go przykręciłeś?
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|