Autor |
Wiadomość |
OstMarkus
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 19:08 |
|
Rejestracja: 18 marca 2012, 19:54 Posty: 99 Lokalizacja: Warszawa
|
Stolek pisze: Dziadek pisze: Stołek te drugie wężyk czy króćce które wychodzą z plastikowej pokrywy membran gaźnikowych mają być zaślepione chyba że masz SAS Tak te, po susunięciu SASa sobie zaślepiłem. Moze to niewazne jest, ale to nie jest SAS, to jest EPC!
_________________ KTM 790 ADV R
|
|
Na górę |
|
|
Dziadek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 20:14 |
|
Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49 Posty: 97 Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
|
OstMarkus Masz rację to EPC
_________________ KTM 950 Adventure Orange.
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 21 kwietnia 2017, 21:42 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
a ten filtr na odme to pomaga zauważalnie? czy to tak profilaktycznie...
|
|
Na górę |
|
|
Dziadek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 22 kwietnia 2017, 09:14 |
|
Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49 Posty: 97 Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
|
Z odmy prosto w gardziel przedniego gaźnika wali gorące powietrze zanieczyszczone oparami oleju. Więc odpowiedz sobie sam. Wersje robione na Californie mają separatory oleju. Tania modyfikacja nie zaszkodzi a na pewno pomoże .
_________________ KTM 950 Adventure Orange.
|
|
Na górę |
|
|
Dziadek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 23 października 2017, 19:25 |
|
Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49 Posty: 97 Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
|
Gaźniki mi zgłupiały, zaczęły lać z obwodu dyszy głównej. Zaworki trzymają, poziom ustawiony prawidłowo. Nawet po odcięciu dopływu paliwa jak poziom spada nisko ,leje dopóki nie skończy się paliwo. Pomysły mi się skończyły zastanawiam się nad zakupem drugich gaźników. Miał ktoś podobna sytuację ?
_________________ KTM 950 Adventure Orange.
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 23 października 2017, 21:21 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3368 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Zaworki sprawdzałeś jak pompa napompowała ciśnienie? Ja miałem tak że nie trzymał jeden i do gardzieli cały czas ciekło paliwo. Z tego co pamiętam to dysza główna nie ma oringu więc dziwna sprawa.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
volsebix
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 03 listopada 2017, 17:22 |
|
Rejestracja: 23 kwietnia 2015, 22:38 Posty: 4
|
Zaworki nie trzymaja. Jaka masz pompe paliwa ? U mnie taki objaw sie pojawil po zmianie pompy na chinskiego "Faceta". W zasadzie od razu zaczely lac. Na ADV i ktm950.info znalazlem opinie, ze w zasadzie zaworki ( dokladnie ich stozki uszczelniajace ) max. 40 tys. km i do wymiany co by sie potwierdzalo rowniez u mnie. Dodatkowo sprawdz jeszcze o-ringi na srubie regulacji mieszanki - niestety w KTM dostepne ze srubam regulacji mieszanki.
Pzdr Seba
_________________ 7 lat z LC8 2004 - Nauczylem sie : - najslabszym ogniwem KTM'a sa czesci japonskie - w KTM'ie moze byc kazdy olej - byle byl to Motorex
|
|
Na górę |
|
|
Stolek
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 10 grudnia 2017, 23:10 |
|
Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02 Posty: 178 Lokalizacja: Wrocław, PL
|
czy ja dobrze widze ze nie da sie kupic w originale samych zaworków i trzeba kupic caly komplet z plywakiem za ponad 177zl/szt ? Troche zdzierstwo.
A moze sa jakies zamienniki? Z tego co kojarze w japoncach mozna kupic same zaworki roznych typow za jakies 20zl/szt. Wiecie moze ktore pasuja? W koncu to japonskie gazniki...
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 11 grudnia 2017, 08:24 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3368 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Stolek pisze: czy ja dobrze widze ze nie da sie kupic w originale samych zaworków i trzeba kupic caly komplet z plywakiem za ponad 177zl/szt ? Troche zdzierstwo.
A moze sa jakies zamienniki? Z tego co kojarze w japoncach mozna kupic same zaworki roznych typow za jakies 20zl/szt. Wiecie moze ktore pasuja? W koncu to japonskie gazniki... Tak, z pływakami tylko. Ja kiedyś się połasiłem na zaworki za 12 zł z larssona, zamienniki. W rezultacie musiałem jeszcze raz wszystko pruć od nowa bo jeden się zacinał więc po prostu szkoda czasu i roboty, tylko oryginał i tak jak wyżej powiedziane, 40-50 tys i zmiana.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
lukasz_vip
|
Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa Zamieszczono: 25 września 2023, 07:48 |
|
Rejestracja: 05 października 2015, 17:04 Posty: 439 Lokalizacja: Lubliniec
|
Właśnie walczę z takim samym objawem jak ty, po serwisie gaźników. Wytargałem gaźniki, ustawiłem wg. serwisówki, poziom pływaków na 3,5mm, iglica na 2 pozycję, śruby mieszanki na 2,5 i mam dokładnie taki sam objaw. Dziwnie dławi się w okolicy 4-5tys. km. Po odkręcieniu manety na maxa, przebicu biegu na wyższy objaw taki jakby mu brakowało przez chwilę paliwa. Po mieście objawów nie ma. Pokazują się one wyłącznie w trasie. Przed ustawieniem gaźników problemów nie było. Po przeczytaniu tego postu przypomniało mi sie, że też odmy gaźników połączyłem w 2 w 1, bo podczas rozbierania zauważyłem, że są rozpięte bo jeden z przewodów pękł i spadł z trójnika. Są własnie spięte w trójnik zaraz obok rozrusznika. Nie pamiętam jak było w starym ale nie przypomniam sobie tego trójnika w okolicach rozrusznika. Jak to będzie to... to jakaś masakra. Kilka postów z advrider dot. tego tematu: https://www.advrider.com/f/threads/950- ... ng.454392/https://www.advrider.com/f/threads/carb ... al.447523/Dalej czytam sobie advrider i okazuje, że te same problemy, które ja mam wynikają z ułożenia odmy z gaźników: Cytuj: So I took it apart, changed the mains to 170-175 (F/R), Pilots to 45 and Flex Jets at 2 turns to start. Fired it up, rode it from my shop to home (37 miles) and it was better but still felt like it was "loading up or running lean" over 4k. Cruising at 4k I could still feel one of the cylinders cutting in and out.
After pouring over all of the jetting threads I was going to check the voltage on my TPS thinking maybe something was off but that wasn't jiving in my mind since it hadn't been messed with. So I decided to double check my carb vents after seeing an inmate mention his vent positioning having a big impact on his SE.
Well, turns out that the vent for my front carb had settled down along the midline of the cylinders facing the rear and essentially open to the winds when riding. This was causing issues with the fuel feed in the front carb at speed and especially when a cross-wind would hit the bike.
Re-routed both vents as deep into the V as they could go, and the bike ran amazing!
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|