Dzisiaj jest 02 maja 2024, 01:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 21 kwietnia 2017, 19:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 marca 2012, 19:54
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Stolek pisze:
Dziadek pisze:
Stołek te drugie wężyk czy króćce które wychodzą z plastikowej pokrywy membran gaźnikowych mają być zaślepione chyba że masz SAS


Tak te, po susunięciu SASa sobie zaślepiłem.


Moze to niewazne jest, ale to nie jest SAS, to jest EPC!

_________________
KTM 790 ADV R


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 21 kwietnia 2017, 20:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49
Posty: 97
Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
OstMarkus Masz rację to EPC :)

_________________
KTM 950 Adventure Orange.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 21 kwietnia 2017, 21:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02
Posty: 178
Lokalizacja: Wrocław, PL
a ten filtr na odme to pomaga zauważalnie? czy to tak profilaktycznie...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 22 kwietnia 2017, 09:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49
Posty: 97
Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
Z odmy prosto w gardziel przedniego gaźnika wali gorące powietrze zanieczyszczone oparami oleju. Więc odpowiedz sobie sam. Wersje robione na Californie mają separatory oleju.
Tania modyfikacja nie zaszkodzi a na pewno pomoże ;) .

_________________
KTM 950 Adventure Orange.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 23 października 2017, 19:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 czerwca 2016, 14:49
Posty: 97
Lokalizacja: Jelenia Góra Dolnośląskie
Gaźniki mi zgłupiały, zaczęły lać z obwodu dyszy głównej.
Zaworki trzymają, poziom ustawiony prawidłowo.
Nawet po odcięciu dopływu paliwa jak poziom spada nisko ,leje dopóki nie skończy się paliwo.
Pomysły mi się skończyły zastanawiam się nad zakupem drugich gaźników.
Miał ktoś podobna sytuację ?

_________________
KTM 950 Adventure Orange.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 23 października 2017, 21:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3368
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Zaworki sprawdzałeś jak pompa napompowała ciśnienie?
Ja miałem tak że nie trzymał jeden i do gardzieli cały czas ciekło paliwo.
Z tego co pamiętam to dysza główna nie ma oringu więc dziwna sprawa.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 03 listopada 2017, 17:22 

Rejestracja: 23 kwietnia 2015, 22:38
Posty: 4
Zaworki nie trzymaja.
Jaka masz pompe paliwa ?
U mnie taki objaw sie pojawil po zmianie pompy na chinskiego "Faceta".
W zasadzie od razu zaczely lac.
Na ADV i ktm950.info znalazlem opinie, ze w zasadzie zaworki ( dokladnie ich stozki uszczelniajace ) max. 40 tys. km i do wymiany co by sie potwierdzalo rowniez u mnie.
Dodatkowo sprawdz jeszcze o-ringi na srubie regulacji mieszanki - niestety w KTM dostepne ze srubam regulacji mieszanki.

Pzdr
Seba

_________________
7 lat z LC8 2004 - Nauczylem sie :

- najslabszym ogniwem KTM'a sa czesci japonskie :-) :-)
- w KTM'ie moze byc kazdy olej - byle byl to Motorex


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 10 grudnia 2017, 23:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 czerwca 2015, 22:02
Posty: 178
Lokalizacja: Wrocław, PL
czy ja dobrze widze ze nie da sie kupic w originale samych zaworków i trzeba kupic caly komplet z plywakiem za ponad 177zl/szt ?
Troche zdzierstwo.

A moze sa jakies zamienniki? Z tego co kojarze w japoncach mozna kupic same zaworki roznych typow za jakies 20zl/szt. Wiecie moze ktore pasuja? W koncu to japonskie gazniki...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 11 grudnia 2017, 08:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3368
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Stolek pisze:
czy ja dobrze widze ze nie da sie kupic w originale samych zaworków i trzeba kupic caly komplet z plywakiem za ponad 177zl/szt ?
Troche zdzierstwo.

A moze sa jakies zamienniki? Z tego co kojarze w japoncach mozna kupic same zaworki roznych typow za jakies 20zl/szt. Wiecie moze ktore pasuja? W koncu to japonskie gazniki...



Tak, z pływakami tylko.
Ja kiedyś się połasiłem na zaworki za 12 zł z larssona, zamienniki. W rezultacie musiałem jeszcze raz wszystko pruć od nowa bo jeden się zacinał więc po prostu szkoda czasu i roboty, tylko oryginał i tak jak wyżej powiedziane, 40-50 tys i zmiana.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: problem z dostarczaniem paliwa
Nieprzeczytany postZamieszczono: 25 września 2023, 07:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 października 2015, 17:04
Posty: 439
Lokalizacja: Lubliniec
Właśnie walczę z takim samym objawem jak ty, po serwisie gaźników. Wytargałem gaźniki, ustawiłem wg. serwisówki, poziom pływaków na 3,5mm, iglica na 2 pozycję, śruby mieszanki na 2,5 i mam dokładnie taki sam objaw. Dziwnie dławi się w okolicy 4-5tys. km. Po odkręcieniu manety na maxa, przebicu biegu na wyższy objaw taki jakby mu brakowało przez chwilę paliwa. Po mieście objawów nie ma. Pokazują się one wyłącznie w trasie. Przed ustawieniem gaźników problemów nie było.

Po przeczytaniu tego postu przypomniało mi sie, że też odmy gaźników połączyłem w 2 w 1, bo podczas rozbierania zauważyłem, że są rozpięte bo jeden z przewodów pękł i spadł z trójnika. Są własnie spięte w trójnik zaraz obok rozrusznika. Nie pamiętam jak było w starym ale nie przypomniam sobie tego trójnika w okolicach rozrusznika.
Jak to będzie to... to jakaś masakra.

Kilka postów z advrider dot. tego tematu:
https://www.advrider.com/f/threads/950- ... ng.454392/
https://www.advrider.com/f/threads/carb ... al.447523/

Dalej czytam sobie advrider i okazuje, że te same problemy, które ja mam wynikają z ułożenia odmy z gaźników:
Cytuj:
So I took it apart, changed the mains to 170-175 (F/R), Pilots to 45 and Flex Jets at 2 turns to start. Fired it up, rode it from my shop to home (37 miles) and it was better but still felt like it was "loading up or running lean" over 4k. Cruising at 4k I could still feel one of the cylinders cutting in and out.

After pouring over all of the jetting threads I was going to check the voltage on my TPS thinking maybe something was off but that wasn't jiving in my mind since it hadn't been messed with. So I decided to double check my carb vents after seeing an inmate mention his vent positioning having a big impact on his SE.

Well, turns out that the vent for my front carb had settled down along the midline of the cylinders facing the rear and essentially open to the winds when riding. This was causing issues with the fuel feed in the front carb at speed and especially when a cross-wind would hit the bike.

Re-routed both vents as deep into the V as they could go, and the bike ran amazing!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net