http://orangepower.pl/ |
|
Koło tylne 690 do 950 http://orangepower.pl/viewtopic.php?f=6&t=3037 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | madafakinges [ 04 marca 2020, 09:26 ] |
Tytuł: | Koło tylne 690 do 950 |
Mam opcje kupić za 'dobre pieniądze' tylne koło od 690smc (kiedyś dokupię przednie). I tak; Zabierak pasuje, ale sama piasta jest 13mm węższa, widomo tulejki dystansowe to nie problem, chodzi o odstawienie tarczy i zębatki. Tarcze trzeba odstawić o 6mm tego się nie boje bo nawet ori w przednim kole też na dystans pod tarczą. https://ktmsklep.pl/oryginalne-czesci-z ... part-title nr 22. Bardziej mi chodzi o zębatkę, trzeba ją odstawić o 7mm. Na zębatke jednak działają dość duże siły, myślicie, że nie będzie z tym problemu? |
Autor: | marcinjunak [ 04 marca 2020, 15:34 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
Pęknie piasta w miejscach mocowania śrubami, za duży moment będzie działał na flanszę. Zobacz co się dzieje nawet w zwykłem exc gdzie zębatka jest bez zabieraka przymocowana na stałe do piasty, potrafi piasta pękać albo urywają się szprychy. Z zabierakiem trochę lepiej to wygląda ale jak odsuniesz o 7mm zębatkę to nie wróżę powodzenia nawet jeśli zabierak ma swoje łożysko. |
Autor: | madafakinges [ 04 marca 2020, 19:02 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
7mm to jest grubość zębatki |
Autor: | Antol [ 04 marca 2020, 21:59 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
Hej, a może wykorzystać te 7mm i zmotać jakiś amortyzatoro-zabierak. Rozwiązałoby toproblem dystansu i niszczenia piasty . są firmy które mogą odlać poliuretan w formę. gdyby zrobić dwie tarcze z wewnętrznym pierścieniem z poliuretanu to miałbyś dystans z tłumikiem. Nie wiadomo ile to wytrzyma, ale może warto spróbować (nie wiem ile tam jest miejsca, bo niestety nigdy nie miałem przyjemności z smc) |
Autor: | madafakinges [ 04 marca 2020, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
Przecież 690 ma zabierak... Nawet pasuje od 950 tylko sama piasta jest węższa |
Autor: | madafakinges [ 05 marca 2020, 09:16 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
Jednak inaczej. Tarcze nie trzeba odstawiać, piasta od lc8 jest szersza tylko od strony zabieraka. Trzeba odstawić 12mm zębatkę i dorobić nowe tulejki, trochę mi się już dużo widzi te 12mm... edit; https://advrider.com/f/threads/sd-wheel ... 675/page-4 Ponoć ma robić. |
Autor: | marcinjunak [ 05 marca 2020, 16:24 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
12 mm to nawet na oko juz dużo Ale wyciąć dystans z 12 mm blachy to nie jest jakieś tam high tech, może akurat się sprawdzi. A tak jeszcze zapytam? Do czego to ma być i co tym chcesz zyskać? |
Autor: | madafakinges [ 06 marca 2020, 16:01 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
Do superenduro drugi komplet kół. Planuje zrobić 19/17 do tego tarcza 320 i będzie asfaltowy pocisk. |
Autor: | marcinjunak [ 06 marca 2020, 19:16 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
To może poszukać kół lanych od sm albo sd, ale to dość tanie nie jest niestety. |
Autor: | madafakinges [ 07 marca 2020, 09:42 ] |
Tytuł: | Re: Koło tylne 690 do 950 |
Po pierwsze chce 19/17 a nie 17/17 Po drugie tylna felga od 950sm choć pasuje p&p to jest 5.5cala szeroka pod opone 180 co jak dla mnie jest za szeroka (160 na 5calowej fedze od 690) i stwarza problemy w czasie zakładania. Po trzecie bardziej podobają mi się szprychowe koła. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |