Dzisiaj jest 21 maja 2024, 03:25


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 22 czerwca 2020, 09:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sierpnia 2019, 08:53
Posty: 38
Lokalizacja: Toruń
Witam,
jest ktoś kto używa jakiegoś fikuśnego filtra powietrza? Według zachodnich źródeł ponoć najlepszy mod, zaraz obok wydechu 2 w 1. Zastanawiam się mocno nad zakupem TripleClampa - tańszy niż Rottweiler i łatwiej dostępny. Podobno trzeba zmienić ustawienia gaźnika? Czy lepiej wziąć Rottweilera? Albo w ogóle nie zawracać sobie głowy i jeździć jak fabryka dała?

_________________
Wszystko co warto robić, warto robić do przesady.
Umiarkowanie jest dla tchórzy.
950 ADV '03 / TTR 600 '03


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 22 czerwca 2020, 11:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3374
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
Szkoda roboty, te wszystkie gąbki gorzej filtrują niż ori nasączony papaier, no chyba że chcesz tuning robić i dysze stroić na tor to wtedy musisz sobie sam odpowiedzieć czy warto.

Moim zdaniem nie warto.
Tak samo z wydechem 2w1, więcej szkody niż pożytku.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 22 czerwca 2020, 11:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sierpnia 2019, 08:53
Posty: 38
Lokalizacja: Toruń
marcinjunak pisze:
Tak samo z wydechem 2w1, więcej szkody niż pożytku.

Rozwiń myśl proszę? Z tego co czytałem problemy zaczynają się dopiero przy większych prędkościach rzędu 180 kmh (czego nie planuję ;))
Co do strojenia na tor - patrzę że skoro jest możliwość podkręcić sprzęt jeszcze trochę, to czemu nie :mrgreen:

_________________
Wszystko co warto robić, warto robić do przesady.
Umiarkowanie jest dla tchórzy.
950 ADV '03 / TTR 600 '03


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 22 czerwca 2020, 20:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58
Posty: 3374
Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
To jak nie planujesz szybko latać to po co ci więcej mocy?
Wydech 2w1 dławi górę obrotów, jak jeździsz do 6 tys to będzie ok, potem już czuć spadek momentu.
Jedno ni jak ma się do drugiego, jak chcesz mu dać więcej powietrza to musi je potem szybko wyrzucić, a jak wylot będzie zwężony to lipa.

No ale każdy robi to co lubi.

_________________
Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz Obrazek
WSK jest nadal :)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 23 czerwca 2020, 09:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 stycznia 2015, 11:49
Posty: 673
Zastanlawiałem się nd tym,sam brałbym tripleclampa, ze względu na ułatwiony dostępie do gazników,oprócz tego, w SE mogę zmieniać ten filtr bez ściągania baku, jednak odtrasza mnie regulacja gażników, robiłem ostatnio zawory i wymieniałem świece, mam idealne kawę z mlekiem, mocy nadmiar, reakcja na gaz zajebista po sobie utrudniać?

Dodatkowa zaleta to redukcja wagi o 1,5kg;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 23 czerwca 2020, 12:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 października 2015, 17:04
Posty: 440
Lokalizacja: Lubliniec
Ja przeszedłem z seryjnych wydechów na 2W1 GPR. Była okazja tanio wziąć to kupiłem. Poprawił się bardzo niskie obroty i środek. Nie zauważyłem aby góra była słabsza. Powyżej 6tys. obr moto chce jechać jeszcze bardziej aż do odciny. Moto na przełożeniach 16/42 bez problemu wstaje do pioniu z samego gazu z drugiego biegu.

2W1 GPR jest zrobione tak, że obie rury schodzą się w rurę o większej średnicy więc nie widzę miejsca aby dławiły się spaliny.
2w1 chyba 21brothers było źle zrobione bo tam jedna rura w drugą wchodziła i na końcu miałeś średnicę przelotu 1 cylindra.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 23 czerwca 2020, 13:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sierpnia 2019, 08:53
Posty: 38
Lokalizacja: Toruń
Tak z tego co widziałem to tripleclamp jest faktycznie mniejszy, ale chyba z Rottweilera brałbym ich zestaw dysz...
Kwestia 2 w 1 i ogółem wydechu to jest jeszcze jeden element który mnie zastanawia - na zachodzie wszyscy chwalą Leosie ze zwykłych z kolei 2 w 1 to najczęściej chiński Atrapowicz. Serio mam już spory mętlik...
@madafakinges - ja chce teraz jeździć jak jest i kupować części żeby na zimę się bawić w garażu ;)
@lukasz_vip, GPR robi takiego dedyka do 950?

_________________
Wszystko co warto robić, warto robić do przesady.
Umiarkowanie jest dla tchórzy.
950 ADV '03 / TTR 600 '03


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 23 czerwca 2020, 13:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 stycznia 2015, 11:49
Posty: 673
Nie chodzi tyle o dławienie co o pojemoność układu wydechowego. Jak byś miał 2 akrapy w miejsce ori to byś poczuł dużą różnice na dole a jeszcze większą na górze.
2w1 jest dobre jak ktoś max chce zejść z wagi i lata głównie w offie gdzie najważniejszy jest dół i środek.

Ja bym dwóch akrapów nie za mnienił na 2w1, ale dwa ori na fajne 2w1 już na pewno tak.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 czerwca 2020, 07:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 października 2015, 17:04
Posty: 440
Lokalizacja: Lubliniec
Robią 2 w 1 w seryjne miejsce i dołem ala Rally:
https://www.ebay.co.uk/itm/KTM-LC8-Adve ... 3967022083
https://www.ebay.com/itm/KTM-LC8-950-Ad ... 1210706598
https://www.youtube.com/watch?v=joZkv6baits
Ja mam takiego jak na filmie.
Z wagi zszedłem sporo bo z 11kg na jakieś 2-3kg.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Open Airfilter Rottweiler vs. Tripleclamp
Nieprzeczytany postZamieszczono: 24 czerwca 2020, 13:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 października 2015, 17:04
Posty: 440
Lokalizacja: Lubliniec
Nawet foto znalazłem 2,5kg waży tłumik z dwururką:
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net