Autor |
Wiadomość |
siedlar
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 18 marca 2014, 22:04 |
|
Rejestracja: 21 sierpnia 2012, 22:06 Posty: 153
|
ja to zrobiłem na chłopski rozum, połapałem wszystko lekko, wsadziłem lagi, podociagałem lagi na pólkach, na koniec duzą i małą od górnej półki... juz jeździłem dwa razy
|
|
Na górę |
|
|
torak
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 18 marca 2014, 22:34 |
|
Rejestracja: 31 marca 2013, 22:40 Posty: 356 Lokalizacja: Szczecin
|
Ale dużą kręciłeś momentem? W sumie to prawda że wielkiej filozofii w tym nie ma. Wolałem się jednak upewnić. No i te niutki dość ważne. Ktoś jeszcze potwierdzi ich ilość???
_________________ 990
|
|
Na górę |
|
|
esi
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 18 marca 2014, 22:59 |
|
Rejestracja: 04 lipca 2013, 13:13 Posty: 485 Lokalizacja: Świdnica
|
Na duza nie ma momentu no bo i jaki on by mial byc? Serwisowka mowi tak: dokrecaj az znika luzy przy poruszaniu przednim kolem przod tyl. Czyli dokrecasz wedle wlasnego uznania. Chyba w zadnym mototcyklu tzn jego serwisowce nie spotaklem sie podanym momentem dokrecania nakretki sztycy. Jak zmienisz lozyska to one po jakims czasie sie ukladaja i pojawia sie luz ktory znowu trzeba skasowac wlasnie poprzez dokrecenie nakretki.
_________________ READY TO RACE
|
|
Na górę |
|
|
Borewicz
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 19 marca 2014, 09:00 |
|
Rejestracja: 28 czerwca 2013, 13:53 Posty: 405 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
|
Ja lagi wsadzałem, tak żeby potem nie bawić się w ustawianie, ale nie dokręcałem ich do półek. Były luźno i nie przeszkadzały w skręceniu głównej śruby.
_________________ KTM 1190 Adventure
|
|
Na górę |
|
|
torak
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 19 marca 2014, 11:17 |
|
Rejestracja: 31 marca 2013, 22:40 Posty: 356 Lokalizacja: Szczecin
|
Ok. Dzięki za wyjaśnienia. Czyli w sumie, robiłem dobrze Intuicyjnie.
_________________ 990
|
|
Na górę |
|
|
skvrsk
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 06 października 2019, 23:20 |
|
Rejestracja: 09 czerwca 2019, 13:34 Posty: 66
|
Idzie gdzieś dokupić same uszczelniacze? Łożyska nie problem znaleźć, ale z uszczelniaczami, jak widzę będzie taka sama historia, jak z moim poprzednim Capo... ni huhu i pozostaje tylko komplet allballs.
_________________ 950/990Adv. BAND-MAID
|
|
Na górę |
|
|
hopkins
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 07 października 2019, 11:01 |
|
Rejestracja: 13 sierpnia 2016, 09:22 Posty: 93 Lokalizacja: Krynica-Zdrój
|
Skvrsk i co kupiłeś tego katełema?
_________________ READY TO REPAIR
|
|
Na górę |
|
|
skvrsk
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 07 października 2019, 16:00 |
|
Rejestracja: 09 czerwca 2019, 13:34 Posty: 66
|
Już pochwaliłem się w przywitalni. Uszczelniacze, jak widzę są dostępne od ręki w sklepie.
_________________ 950/990Adv. BAND-MAID
|
|
Na górę |
|
|
Thundercat
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 21 lutego 2020, 09:11 |
|
Rejestracja: 08 listopada 2017, 12:19 Posty: 28 Lokalizacja: Warszawa
|
To teraz ja mam pytanie techniczne. Jak podnosicie przód Ktm 950 sm? Mam podstawkę pod wachacz, ale czy przód mogę podnośnikiem samochodowym pod suchą miskę olejową ( wytrzyma to, nie rozszczelni się)? Do tej pory zawsze podstawiałem pod kolektory, a tu nie ma. Kolega ma podnośnik pod główkę, ale na nim nie wymienię łożyska.
|
|
Na górę |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Łożysko główki ramy Zamieszczono: 21 lutego 2020, 09:21 |
|
Rejestracja: 08 grudnia 2011, 12:58 Posty: 3373 Lokalizacja: Dęblin, Wawa.
|
Nie pod sam zbiornik oleju ale podnośnik dajesz pod silnik tak żeby moto stało na podnośniku i tylnym kole i można działać.
_________________ Był Junak M10, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4620 sc, exc520, a teraz WSK jest nadal
|
|
Na górę |
|
|
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|